12

بازدید مسئولین و کارشناسان برنامه ریزی تلقیقی nioc از طرحها و پروژه های شرکت نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مسئولین و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از طرحها و پروژه های منطقه عملیاتی این شرکت بازدید بعمل آوردند.
@import url(http://www.kepco.ir/scripts/cuteeditor/Load.ashx?type=style&file=SyntaxHighlighter.css);
 

بازدید مسئولین و کارشناسان برنامه ریزی تلقیقی nioc
از طرحها و پروژه های شرکت نفت خزر


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مسئولین و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از طرحها و پروژه های منطقه عملیاتی این شرکت بازدید بعمل آوردند.

بر اساس این گزارش، مسئولین و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران به سرپرستی آقای اسدی معاون نظارت بر بهینه سازی مصرف انرژی و ارزشهای طرحها در معیت آقای واحدی مدیر برنامه ریزی شرکت نفت خزر و آقای سلطانی زاده رئیس پایگاه پشتیبانی از مراحل اجرایی پروژه و فعالیتهای در دست اقدام شرکت در منطقه عملیاتی خزر بازدید بعمل آوردند.

بر پایه این گزارش، این بازدید جهت بررسی و پیگیری طرحها و پروژه های شرکت نفت خزر انجام شد که ابتدا با عزیمت به سکوی ایران امیر کبیر از بخش های مختلف سکو بازدید نموده و گزارشی از آخرین وضعیت سکو توسط کمپانی من و رئیس دستگاه به کارشناسان مربوطه ارائه گردید.

در ادامه کارشناسان برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از اسکله سوخت رسانی، حوضچه فراگیر و روند آماده سازی لایروب و شناور کاسپین 3 بازدید نموده و از نزدیک شاهد روند پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

شایان ذکر است، مسئولین و کارشناسان برنامه ریزی تلفیقی nioc در دومین روز سفر خود از منطقه عملیاتی خزر به منطقه مرزی اینچه برون استان گلستان عزیمت نمودند و از پروژه عملیاتی لرزه نگاری دو بعدی این شرکت بازدید نمودند.



۱۱ خرداد ۱۳۹۲
کد خبر : ۷۴۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.