12

حضور با شکوه کارکنان عملیاتی شرکت نفت خزر در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، جمع کثیری از کارکنان این شرکت در مراسم روز قدس شهرستان بهشهر شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، جمع کثیری از کارکنان این شرکت در مراسم روز قدس شهرستان بهشهر شرکت نمودند.

بر اساس این گزارش ، کارکنان شرکت نفت خزر مستقر در منطقه عملیاتی شمال با حضور خود در مراسم با شکوه روز قدس ، همسویی و وحدت خود را با سایر اقشار جامعه به نمایش نهاده و همراه با مردم روزه دار و خداجوی شهر بهشهر فریاد استکبار ستیزی و دشمنی با صهیونیسم را سر دادند.

بر پایه این گزارش ، امام جمعه بهشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بهشهر و سایر مقامات محلی به همراه مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.

این گزارش می افزاید، کارکنان شرکت نفت خزر در این روز به همراه سایر اقشار جامعه حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجار خود را از سردمداران کفر با فریاد مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا بیان داشتند .

دکتر مقیمی نماینده مردم بهشهر،نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه امام راحل روز قدس را به عنوان یک استراتژی معرفی نموده است ، اظهار داشت : روز قدس همه کشورها را به میدان آورد و سرنوشت همه کشورها به مسائل فلسطین و آزاد سازی قدس شریف وابسته است.

بنا بر این گزارش ، حضرت آیت الله جباری نماینده شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس موجب توجه اذهان عمومی مردم جهان به موضوع فلسطین شده است  که برای دفاع از فلسطین و گرامیداشت روز قدس تجمع می کنند و این برکات تصمیم الهی حضرت امام خمینی(ره) بود که هم باعث وحدت جهان اسلام شد و هم فلسطین را از تنهایی خارج کرد.

وی در پایان اظهار داشت: نقش رهبری امام راحل و جانشین بر حقش حضرت  آیت الله خامنه ای در اداره جامعه اسلامی بی بدیل است و همگان باید قدر این جایگاه را دانسته و بدانند که با درایت ولی فقیه است که تمامی توطئه های دشمن خنثی می گردد.

شایان ذکر است ، پیرو مکاتبات سازمان صدا وسیمای استان مازندران و موافقت مهندس اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر و هماهنگی روابط عمومی یک فروند بالگرد جهت فیلمبرداری از راهپیمایی روز قدس شهرستان ساری و انعکاس آن به رسانه های ملی اختصاص داده شد.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۲
کد خبر : ۷۸۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.