12

تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درپی بازدید از سکوی امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید خود از سکوی ایران امیر کبیر دستاوردهای شرکت نفت خزر را در حوزه آبهای عمیق چشمگیر خواند و به ضرورت توجه بیشتر در این حوزه تاکید نمود.

تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درپی بازدید از سکوی امیرکبیر

ضرورت توجه ویژه صنعت نفت به فعالیت در حوزه دریای خزر
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در بازدید خود از سکوی ایران امیر کبیر دستاوردهای شرکت نفت خزر را در حوزه آبهای عمیق چشمگیر خواند و به ضرورت توجه بیشتر در این حوزه تاکید نمود.

بر اساس این گزارش، رکن الدین جوادی؛ مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در جریان بازدید از سکوی ایران امیر کبیر و پایگاه پشتیبانی و عملیاتی شرکت نفت خزر، در جمع مدیران و کارشناسان این شرکت دستاوردهای شرکت نفت خزر را در حوزه آبهای عمیق دریای خزر مهم و ارزشمند توصیف نمود.

وی، عملیات اکتشافی و سیستم های عملیاتی مورد نیاز در دریای خزر را نسبت به مناطق کم عمق و خشکی کاملا متفاوت دانست. و افزود: موفقیت در خزر موجب می شود تا نگاه ها به سوی این منطقه جلب شود.

مهندس جوادی با بیان اینکه کار بسیار بزرگی در منطقه شمال ایران در حال انجام است، اظهار داشت: باید نگاه جامع تری در دریای خزر صورت گیرد تا منجربه توسعه و گسترش فعالیت های خزر شود.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه با کلان نگری و هم فکری می توان در آینده موفقیت های بیشتری را کسب کرد، تصریح کرد: اولویت شرکت ملی نفت ایران، منابع مشترک است و باید اقدامات بیشتری در راستای رسیدن به اهداف ملی صورت گیرد.

همچنین در این مراسم مهندس اصولی؛ مدیر عامل شرکت نفت خزر طی سخنانی اظهار داشت: بررسی روند عملکرد شرکت های بزرگ نفتی فعال در حوضه های آب های عمیق نشان می­دهد به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب در منطقه جنوبی خزر و بخش عمیق دریا نیاز به حداکثر سرمایه گذاری می باشد.

مهندس اصولی افزود: می توان ادعا کرد که منطقه شمال ایران و دریای خزر علاوه بر اینکه از منظر گردشگری مورد توجه قرار گرفته است بلکه از لحاظ کشف منابع هیدروکربنی نیز می تواند بین شمال و جنوب ایران توازن ایجاد نماید.ما علاوه بر خزر سیاحتی صفحه خزر عملیاتی را نیز به تاریخ این خطه اضافه کردیم.

وی تصریح کرد: شرکت نفت خزر متعهد است که در حداقل زمان و با حداکثر تلاش ممکن در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای شناسایی پتانسیل های هیدروکربنی خزر و استان های شمالی کشور گام بردارد.

مدیر عامل شرکت نفت خزر از انجام و اتمام حفاری چاه اکتشافی و توصیفی شماره 2 تا پایان سال خبر داد و گفت: با آغاز حفر دومین چاه اکتشافی آرزوی دیرینه صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران در خطه شمال برآورده شده است.

علی اصولی در نهایت به تحولات اخیر شرکت نفت خزر در راستای رسیدن به مسیر تکامل و برنامه پنجم توسعه و همچنین رسیدن به چشم انداز 1404 در قالب یک طرح جامع و راهبردی اشاره کرد.

در پایان این نشست محمد کمالیان: مدیر مهندسی و ساخت، یوسف اعتمادی: مدیر اکتشاف و فرنوش غلامی: رئیس ژئوفیزیک شرکت نفت خزر پیرامون مسائل فنی و تخصصی مدیریت ذیربط خود توضیحاتی را ارائه کردند.

۱۱ آبان ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۰۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.