12

اردوی ورزشی کوهپیمایی خانوادگی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، از سوی امور ورزش این شرکت اردوی ورزشی کوهپیمایی خانوادگی در منطقه همه لون برگزار گردید.

 

بر پایی اردوی ورزشی کوهپیمایی خانوادگی از سوی امور ورزش شرکت نفت خزر


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، از سوی امور ورزش این شرکت اردوی ورزشی کوهپیمایی خانوادگی در منطقه همه لون برگزار گردید.

بر اساس این گزارش امور ورزش این شرکت هدف برگزاری این اردو را در راستای تقویت روحیه کارکنان و افزایش قوای جسمانی و آمادگی بدنی اعلام نمود.

این گزارش می افزاید، با توجه به تاکید و حمایت های مهندس اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر در برپایی همایش های فرهنگی ورزشی در جهت ایجاد انگیزش و نشاط روحی در سطح سازمان، این اردو با همت و همکاری آقای بهره ور از همکاران مدیریت برنامه ریزی و از اساتید بنام کوهنوردی ایران با حضور 30 نفر از همکاران علاقمند و خانواده آنان برگزار گردید.

شایان ذکر است، بر اساس خط و مشی شرکت و حمایت های مدیریتی و با هدف ایجاد انگیزه کاری، برنامه مدونی پیرامون برگزاری اردوهای خانوادگی از سوی امور ورزش در دست اقدام است.

گفتنی است، در این اردو با همت امور کارکنان شرکت نفت خزر از کلیه همکاران حاضر در این کوهپیمایی با وعده های صبحانه، میان وعده و ناهار پذیرایی بعمل آمد.


۱۵ آبان ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۰۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.