12

حضور فعال کارشناسان شرکت نفت خزر در پانزدهمین همایش صنایع دریایی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جمعی از کارشناسان این شرکت در پانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران حضوری فعال داشتند .

 

حضور فعال کارشناسان شرکت نفت خزر در پانزدهمین همایش صنایع دریایی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جمعی از کارشناسان این شرکت در پانزدهمین همایش صنایع دریایی ایران حضوری فعال داشتند .

پانزدهمین همایش صنایع دریایی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل منطقه آزاد کیش و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت های نفتی در جزیره کیش برگزار شد .

بر اساس این گزارش، شرکت نفت خزر بعنوان یکی از اعضای حقوقی انجمن صنایع دریایی ، هر ساله با حضور پر رنگ کارشناسان خود و ارائه مقالات علمی و پژوهشی گامهای موثری در جهت ارتقاء همایش بر داشته است .

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه پانزدهمین همایش صنایع دریایی و ششمین نمایشگاه صنایع دریایی ایران، حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شافعی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع دریایی ایران از سخنرانان ویژه مراسم بوده اند.

همچنین، کارشناسان شرکت نفت خزر با حضور و مشارکت در پنل های تخصصی، دیدگاههای خود را جهت رفع چالش های پیش روی صنعت دریایی ارائه نمودند.

دکتر اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر در این همایش طی سخنانی پیرامون فناوری آب های عمیق افزودند : آبهای عمیق موضوع و حوزه کاری جدیدی است که مجموعه وزارت نفت و شرکت نفت خزر برای فعالیت در آن چالش های زیادی را پشت سر گذاشته است .

وی در ادامه با اشاره به چالش های پیش رو در دنیای ناشناخته آبهای عمیق اظهار داشت : با عنایت و توسل به خداوند متعال و تلاش متخصصین ایرانی از مجموعه این چالشها عبور کردیم و 20 اردیبهشت سال 1391 موفق به کشف نفت در دریای خزر شدیم و با این اتفاق مهم پرونده تمام گمانه زنی ها و اما و اگر ها بسته شد که این تجلی عزم ملی و پشتوانه جدی نیروی انسانی متخخصص بوده است .

دکتر اصولی در پایان با اشاره به نگاه جدی و دقیق مجموعه صنعت نفت به حوزه آبهای عمیق تصریح نمود: تهیه نقشه فناوری آبهای عمیق به عنوان اولویت کاری مطرح می باشد.

در این نمایشگاه بخشی از تکنولوژی به کار گرفته شده در آبهای عمیق و ناوگان دریایی برای شرکت کنندگان به تصویر کشیده شد .

گفتنی است، ششمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین، ژاپن و انگلستان در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شده است.

 

۲۸ آبان ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۰۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.