12

بازدید مدیران شرکت نفت خزر از صنایع دریایی شهید جولایی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مدیران ارشد این شرکت از صنایع دریایی شهید جولایی بازدید بعمل آوردند.

بازدید مدیران شرکت نفت خزر از صنایع دریایی شهید جولایی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مدیران ارشد این شرکت از صنایع دریایی شهید جولایی بازدید بعمل آوردند.

بر اساس این گزارش ، مدیران و کارشناسان شرکت نفت خزر با هدف آشنایی و مشاهده توانمندی ها و دستاوردهای صنایع دریایی از بخش های مختلف این مجموعه بازدید نمودند. واحد برش کاری ، قطعه سازی آلومینیوم و واحد ساخت و مونتاژ انواع شناورها مورد بازدید قرارگرفت.همچنین بازدید کنندگان از نزدیک با مراحل ساخت شناورهای حیدر، JM، سار و عاشورا آشنا شدند .
بنابر این گزارش، طی این بازدید تعدادی از مسئولین سازمان صنایع دریایی کارشناسان شرکت نفت خزر را همراهی نموده و توضیحات لازم را از حیث فنی، مهندسی، توان و کاربری شناورهای مختلف و همچنین تکنولوژی های تولید الیاف و فرآیندهای ساخت کامپوزیت ارائه نمودند.
این گزارش می افزاید، پس از پایان بازدید جلسه ای با حضور امیر سردار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی و مدیران بخش های مختلف برگزار گردید.

در این نشست، امیر سردار رستگاری ضمن معرفی واحدهای زیر مجموعه صنایع دریایی، به دستاوردهای جدید این سازمان در ساخت سیستم های پیشران جدید و بومی، ارتقاء توان و قدرت موتورهای قابل استفاده در شناورها، تغییر سیستم خنک کننده موتورهای دیزل و انجام طراحی های بدنه شناورها بدست توانمند مهندسان داخلی اشاره نمودند.

ایشان ضمن اعلام آمادگی کامل به منظور طراحی و ساخت شناورهای مورد نیاز شرکت نفت خزر با شرایط مورد درخواست ، همکاری مشترک با این شرکت را در بخش های راهبری ، تعمیرات و نگهداری شناورها برای صنایع دریایی کشور بسیار سودمند دانستند .
در ادامه این نشست علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر طی سخنانی ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از دستیابی صنایع دریایی کشور به دستاوردهای فنی و تخصصی و کسب تجربیات مفید و ارزنده طی چند دهه فعالیت ، به تشریح فعالیت های شرکت پرداختند و شرکت نفت خزر را به لحاظ نوع عملیات ، تکنولوژی ، موقعیت جغرافیایی و مسائل دیپلماتیک از دیگر شرکت های نفتی متمایز دانستند.

مدیر عامل شرکت نفت خزر با تاکید بر مشکلات و موانع موجود در عملیات اکتشاف در آبهای عمیق افزودند : علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات پیش روی، با اتکاء به خداوند و توسل به اهل بیت و ائمه اطهار و تلاش شبانه روزی همکاران خدوم شرکت موفق به کشف نفت در خزر شدیم که این مهم برای اولین بار در سطح خاورمیانه در قسمت عمیق دریای خزر حاصل شده است و به عنوان افقی نو و روشن در تاریخ یکصدساله صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران از آن یاد کردند.

دکتر اصولی با اعلام این موضوع که بعد از کشف نفت در اعماق خزر انتظارات و مسئولیت های اجرایی در شرکت نفت خزر افزایش یافته است اظهار داشتند: ما خواستار بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش های دولتی و خصوصی هستیم تا علاوه بر تامین نیازهای لجستیک دریایی در منطقه عملیاتی خزر، زمینه های رشد و توسعه و اشتغال زایی در عرصه صنایع دریایی نیز فراهم گردد.

مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تاکید بر ایجاد رویکرد جدید نسبت به ظرفیت های موجود در دریای خزر و استان های شمالی کشور و تبدیل شدن به منطقه ای نفتی و صنعتی و نه صرفا تفریحی و سیاحتی، رشد و توسعه اقتصادی در این خطه را در گرو تقویت همه جانبه تعاملات و تبادلات کاری دانستند .
شایان ذکر است در این بازدید مدیران برنامه ریزی، اکتشاف ، مهندسی وساختمان امور مالی شرکت نفت خزر نیز حضور داشتند .
۲ آذر ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۰۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.