12

جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شرکت در منطقه عملیاتی خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جلسه هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید .

 

جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شرکت در منطقه عملیاتی خزر


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، جلسه هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید .

براساس این گزارش ، محوریت برگزاری این جلسه مشتمل بر بررسی آخرین وضعیت پروژه ها ، بررسی بسته های پیشنهادی جهت طرحهای توسعه ای آتی و آخرین وضعیت HSE و فعالیت های کمیته بحران اعلام گردید.

با توجه به ارتباط مباحث اخیر مطرح شده توسط مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با موضوع جلسه ، بخشی از صحبت های ایشان که در بازدید ماه گذشته از منطقه عملیاتی خزر انجام شده بود ، در قالب نماهنگ برای حضار پخش گردید. یادآور میشود ایشان ضمن تاکید بر نگاه توسعه ای و کلان به ظرفیت های موجود در آبهای خزر ، فعالیت های شرکت نفت خزر را منحصر به فرد و متفاوت با دیگر شرکت های نفتی قلمداد نمودند .

دکتر اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های خشکی استان گلستان با توجه به منطقه مشترک مرزی ، انجام برنامه ریزی صحیح و منطقی در تعریف پروژه های آتی و پیشبرد آن را در زمانبندی انجام شده بسیار مهم دانستند .

در ادامه این نشست ، مهندس خطیبی معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر خاطر نشان کرد: ارتقاء ساختار و تثبیت منطقه از پایگاه پشتیبانی به منطقه عملیاتی ، حجم فعالیت ها را در منطقه بیشتر نموده و با توجه به خطوط فرماندهی مشخص شده در چارت جدید ، انجام هرچه بهتر فعالیت های شرکت در گرو تعامل و هماهنگی بیشتر بین واحدها و رئیس منطقه می باشد .

دکتر واحدی مدیر برنامه ریزی شرکت نفت خزر طی سخنانی اظهار داشت : مدیریت برنامه ریزی با نگاه کلان و حمایتی تا حد امکان نسبت به تامین منابع مورد نیاز جهت تعریف پروژه ها ، تلاش می نماید تا واحد ها بدون هیچ مشکلی به فعالیت های خود ادامه دهند.
وی تاکید کرد ، بسته های پیشنهادی جهت طرح های توسعه ای سال 93 باید هرچه سریع تر از واحدها به این مدیریت اعلام گردد تا اقدامات لازم به منظور تامین اعتبار صورت گیرد .



مهندس اعتمادی مدیراکتشاف شرکت نفت خزر در این جلسه افزود: بیش از 90 درصد عملیات لرزه نگاری درمنطقه خشکی گلستان انجام شده و انتظار می رود که نتایج مربوط به تعبیر و تفسیر داده ها طی چند ماه آینده مشخص گردد .

در ادامه این نشست سرپرستان جدید واحدهای امور مالی ( حسین کاظمی منش) ، IT ( علی مبصری) ، دبیر کمیسون مناقصات و هیات مدیره ( ماریا جوانبخت ) و روابط عمومی ( احسان رضایی نژادیان) رسماً توسط مدیر عامل شرکت معرفی و هرکدام توضیحاتی در رابطه با حوزه فعالیت ها و برنامه های آتی خود ارائه نمود . همچنین از زحمات خالصانه مسئولین قبلی این سمت ها تقدیر و تشکر به عمل آمد .

مدیر عامل شرکت نفت خزر در خصوص انتصابات جدید اظهار داشت : این تغییرات با هدف تحول در بهبود فرآیندها و فعالیت های شرکت و در جهت پویایی و تعامل هرچه بهتر در سازمان انجام شده است .


۲۳ آذر ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۱۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.