12

معرفی مدیر نمونه شرکت نفت خزر در سال 1391 از سوی وزارت نفت

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مدیر نمونه این شرکت در سال 1391 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت .
 
 
 معرفی مدیر نمونه شرکت نفت خزر در سال 1391 از سوی وزارت نفت


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مدیر نمونه این شرکت در سال 1391 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت .

بر اساس این گزارش ، مهندس محمد کمالیان مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت خزر از سوی وزارت نفت بعنوان مدیر نمونه درون دستگاهی صنعت نفت در سال 1391 برگزیده شد .
شایان ذکر است اساس ارزیابی های انجام شده طبق شاخص های استاندارد وزارت نفت و بر اساس دستور العمل های اجرایی است که همه ساله بر اساس آن کارمندان و مدیران نمونه شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران معرفی می گردند . که در این راستا از شرکت نفت خزر لوح تقدیر از سوی قائم مقام وزیر نفت به جناب آقای مهندس کمالیان به عنوان مدیر نمونه درون دستگاهی سال 1391 تعلق گرفت .

بر پایه این گزارش ، در حاشیه سومین هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر که در منطقه عملیاتی برگزار شد ، لوح تقدیر مهندس کمالیان توسط دکتر اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر و رمضان آجورلو مدیر منابع انسانی به ایشان اهدا گردید .
مهندس کمالیان ضمن ابراز خرسندی در این زمینه اظهار داشت ؛ این معرفی بر اساس لطف و عنایت دوستان به ویژه مدیریت شرکت نفت خزر صورت گرفت در حالیکه در این شرکت همکاران پر تلاش و کوشای بسیاری وجود دارند که مستحق چنین عنوانی هستند .

در بخشی از لوح تقدیر اهدایی مهندس وزیری هامانه چنین آمده است :
به شکرانه ی توفیق و پاسداشت همت جنابعالی در مسیر پر فراز و نشیب تحقق اولویت های صنعت نفت که بر مدار توسعه ، اندیشه ، حسن خلق و تعامل سازنده استوار بوده است ، از شما به عنوان مدیر نمونه درون دستگاهی سال 1391 صنعت نفت تجلیل به عمل آمده و این لوح تقدیر در سالی که مذین به نام "" حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"" است تقدیم حضورتان می کردد .  
۲۰ بهمن ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۲۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.