12

سومین جلسه هم اندیشی مدیران روسای شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، سومین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .


سومین جلسه هم اندیشی مدیران روسای شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی خزر

دکتر اصولی :نتایج درخشان پس از انقلاب با توکل به خدا ونیت های پاک مردم غیور ایران حاصل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، سومین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .

بر اساس این گزارش دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در ابتدا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: " انقلاب ما انفجار نور بود " اظهار داشت : نتایج درخشان بعد از انقلاب با توکل به خدا و نیت های پاک مردم غیور ایران حاصل گردید.
ایشان در ادامه تصریح نمود: باید این ایام مبارک را به فال نیک گرفت و بهانه ای باشد در جهت پیشرفت و سازندگی بیشتر و با توجه به محدودیت های پیش رو باید سعی کنیم با بهره گیری از توانمندی متخصصین این مرز و بوم و با تبدیل تهدیدها و تحریم ها به فرصت های طلایی خودکفایی ، در مسیر تحقق آرمانهای جمهوری اسلامی و صنعت نفت گام برداریم .

دکتر اصولی در پایان ضمن تاکید بر بهره گیری از توان پیمانکاران محلی در مناقصات با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه ، ارزیابی دوره ای پیمانکاران شرکت در طول مدت قرارداد را به لحاظ ارتقاء کیفیت فعالیت های پیمانکاران ضروری دانستند تا از این طریق ایرادها و پیشنهادهای لازم به پیمانکاران منعکس گردد و نسبت به اصلاح و بهبود اقدام نمایند .

رمضان آجورلو مدیر منابع انسانی شرکت ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله در بخش های مختلف آن مدیریت ، از برنامه های جاری و آتی واحدهای آموزش ، برنامه ریزی، امور کارکنان و خدمات ، از پیشرفت چشمگیر و 62 درصدی برنامه مدیریت عملکرد و همکاری گسترده سرپرستان در پیشرفت این پروژه طی ماههای اخیر خبر داد .

وی ضمن تشکر از کلیه سرپرستان اعم از مدیران و روسای شرکت ، سیستم نوین مدیریت عملکرد را راهی برای مدیریت بهتر منابع و تحقق اهداف و سیاست های سازمان دانستند .
آجورلو در ادامه افزود با توجه به ماموریت و ماهیت فعالیت های شرکت نفت خزر در حوزه آبهای عمیق ، پیاده سازی سیستم مدیریت دانش با هدف مستندسازی تجربیات ارزشمند کارکنان و تبدیل دانش ضمنی پرسنل عملیاتی به دانش مکتوب در همه زمینه ها بسیار ضروری است که در این خصوص با همکاری مدیریت برنامه ریزی شرکت پروژه ای با همین مضمون به زودی تعریف خواهد شد.

در ادامه این نشست ، مهندس اعتمادی مدیریت اکتشاف شرکت نفت خزر ضمن ابراز خرسندی از اتمام موفقیت آمیز پروژه لرزه نگاری دو بعدی استان گلستان و ارائه توضیحاتی در این خصوص ، افزود: اگر شرکت نفت خزر نسبت به سایر شرکت های تابعه شرکت ملی نفت کوچکتر است ، ولیکن شرکت نفت خزر توانست با تلاشهای مداوم و توسعه فعالیت ها به توفیقات بزرگی دست یابد .

در پایان این نشست ، مدیران دیگر واحدها گزارشی از فعالیت های واحد متنوع خود ارائه نمودند.
۲۰ بهمن ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۲۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.