12

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) و HSE- MS توسط شرکت IMQ

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS ) و راهنمای HSE- MS توسط شرکت IMQ ایتالیا تمدید گردید.

 
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) و HSE- MS توسط شرکت IMQ
 
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS ) و راهنمای HSE- MS توسط شرکت IMQ ایتالیا تمدید گردید.

پس از انجام ممیزی سالیانه و بررسی و بازنگری مدارک و مستندات ، شاخص فرآیندها و ارزیابی عملکرد واحدها مجددا" گواهینامه های بین المللی ISO 9001 ، ISO 14001 ، OHSAS 18001، ISO TS/29001 و راهنمای HSE- MS توسط شرکت توسعه بین الملل مرزبان کیفیت پارس کیش ( نماینده رسمی شرکت IMQ ایتالیا ) برای شرکت نفت خزر صادر گردید.
بر اساس این گزارش ، در سال 1388 شرکت نفت خزر اقدام به طرح ریزی جهت استقرار سیستم مدیریت یکپارچه نمود و در همان سال با ممیزی انجام شده توسط شرکت IMQ موفق به دریافت گواهینامه های ISO 9001 ، ISO14001 ، OHSAS 18001 و ISO/TS 29001 گردید
. گواهینامه های مدیریتی برای سه سال صادر می گردد ولی در هر سال می بایست به منظور اطمینان از پیاده سازی موثر آنها ، ممیزی های مراقبتی نیز توسط همان موسسه صدور گواهینامه انجام پذیرد .

همچنین از سال 1391 تصمیم به استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی (HSE - MS) گرفته شد که بعد از انجام ممیزی در همان سال شرکت نفت خزر موفق به اخذ گواهینامه راهنمای HSE-MS نیز گردید.

این گزارش می افزاید ، طی 5 سال گذشته در ممیزی هایی که از طرف شرکت IMQ انجام شده بود مواردی به صورت نقاط قوت ، پیشنهاد بهبود و عدم انطباق به شرکت ارائه شد که خوشبختانه موجب بهبود مستمر در زمینه های مختلف گردیده است .

شایان ذکر است است، جلسه اختتامیه ممیزی سالیانه شرکت نفت خزر با حضور آقایان خطیبی معاون مدیر عامل و دکتر واحدی نماینده مدیریت این شرکت در سیستم استاندارد برگزار شد و پس از بررسی مستندات و ارزیابی عملکرد هر یک از مدیریت ها و انجام اقدامات اصلاحی و رفع موارد اعلام شده درجلسه بازنگری مدیریت، به گواه تیم ممیزی کننده شرکت IMQ شاهد رشد کمی و کیفی در فرآیندهای کاری و شاخص های استاندارد بودیم که نهایتا گواهینامه های مذکور برای مدت یکسال دیگر تمدید گردید .

 
 
۷ اسفند ۱۳۹۲
کد خبر : ۸۲۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.