12

برپایی سفره مهربانی در ماه میهمانی

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، با حضور کارکنان این شرکت در منطقه عملیاتی خزر سفره ای آسمانی گسترانیده شد


در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد؛
برپایی سفره مهربانی در ماه میهمانی



به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، با حضور کارکنان این شرکت در منطقه عملیاتی خزر سفره ای آسمانی گسترانیده شد .

شهبازخانی سرپرست منطقه عملیاتی خزر هدف از برگزاری چنین مراسمی را بهره مندی از فیوضات معنوی در ایام مبارک ماه رمضان عنوان کرد و اظهار داشت : تقویت ارتباط بین نهاد خانواده کارکنان و سازمان امری لازم و ضروری است و باید در راستای هماهنگی این دو نهاد تلاش بیشتری را بکار گیریم.

ایشان با اشاره به برگزاری سفره افطاری بعنوان سفره مهربانی و رحمت در ماه میهمانی خدا اظهار داشتند : سفره مهربانی با هدف ارتقاء سلامت معنوی و فرهنگی و افزایش همبستگی و مشارکت جمعی کارکنان در ماه بهار قرآن برپا شده است .

در این مراسم برنامه های فرهنگی و هنری متنوعی به اجرا در آمد که مورد استقبال مدعوین قرار گرفت. از جمله این برنامه ها می‌توان به اجرای موسیقی سنتی ، تواشیح ،مولودی خوانی و مسابقه ویژه فرزندان کارکنان اشاره کرد که لحظه هایی به یادماندنی را برای خانواده همکاران و فرزندان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر رقم زد.

در پایان مراسم از خانواده های شهدای شرکت نفت خزر تقدیر بعمل آمد و همچنین به تیم های برتر مسابقات ویژه جام رمضان نیز جوایزی اهدا گردید.

شایان ذکر است این مراسم با حضور شهبازخانی سرپرست منطقه عملیاتی خزر ، آجورلو مدیر منابع انسانی و خانواده های کارکنان در منطقه عملیاتی برگزار شد .






 
۳۰ تیر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۵۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.