12

حضور با شکوه کارکنان عملیاتی شرکت نفت خزر در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهشهر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، جمع کثیری از کارکنان منطقه عملیاتی این شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان بهشهر شرکت نمودند.

 

حضور با شکوه کارکنان عملیاتی شرکت نفت خزر
در مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان بهشهر


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، جمع کثیری از کارکنان منطقه عملیاتی این شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان بهشهر شرکت نمودند.

بر پایه این گزارش ، کارکنان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر با حضور در مراسم با شکوه روز قدس ، همسویی و وحدت خود را با سایر اقشار جامعه به نمایش نهاده و همراه با مردم روزه دار و خداجوی شهرستان بهشهر فریاد استکبار ستیزی و دشمنی با صهیونیسم را سر دادند.

مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان بهشهر با حضور آیت الله جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر ، فرماندار شهرستان ،کارکنان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر و مردم ولایت مدار شهرستان برگزار شد.

آیت الله جباری در خطبه های نماز جمعه روز قدس بهشهر اظهار داشت : امروز برگزاری راهپیمایی روز قدس عامل مهمی در حفظ آرمان های ملت فلسطین و شکست توطئه های استکبار در منطقه است تا افکار عمومی جهانیان از جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر آگاه شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حضور مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بهشهر در راهپیمایی روز قدس را برگرفته از روح بلند آنان در حمایت از مظلوم و بیزاری جویی از ظالم و کفر اعلام کرد.

آیت الله جباری در ادامه افزود : امروز ملت های مسلمان بیدار شده و این حرکت های خود جوش و عظیم مسلمانان در حمایت از مردم غزه و فلسطین ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را به جهانیان هرچه بیشتر آشکار نموده است .

امام جمعه بهشهر همچنین با اشاره به فجایع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، افزود: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به واسطه اقدامات وحشیانه و ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی، در یکی از خونبارترین روزهای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برگزار شد.

وی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت مسلمانان دانست و تصریح نمود: روز قدس روز میراث جاودان امام راحل است و باید این روز زنده نگه داشته شود.

بر اساس این گزارش ، دکتر مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را گامی در راستای بیداری اسلامی، همدردی با مردم مظلوم فلسطین و افشاگری علیه رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کردند.

شایان ذکر است ، کارکنان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر در بهشهر نیز همپای مردم شریف منطقه با حمل تراکت و پلاکاردهای حاوی همدردی با مردم غزه و پاسداشت روز قدس حضور فعالی داشتند. بنا به درخواست مسئولین استان و موافقت مدیر عامل شرکت نفت خزر، پشتیبانی های لازم از جمله در اختیار گذاشتن یک فروند بالگرد جهت پوشش خبری از راهپیمایی پرشور مردم شهرستان ساری و انعکاس ملی و جهانی آن و همچنین پخش تراکت هایی با مضامین گرامیداشت روز قدس صورت گرفت .

۶ اَمرداد ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۶۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.