12
ششمین نشست هم اندیشی مدیران و روسا در منطقه عملیاتی خزر

دکتر اصولی : دستیابی به اهداف عالی شرکت با تبادل افکار و همدلی محقق میگردد

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، ششمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.
 
 
در ششمین نشست هم اندیشی مدیران و روسا در منطقه عملیاتی خزر؛

دکتر اصولی : دستیابی به اهداف عالی شرکت با تبادل افکار و همدلی محقق میگردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، ششمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

براساس این گزارش، دکتر اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ماهیانه هم اندیشی در منطقه عملیاتی اظهار داشتند : برگزاری جلسات هم اندیشی و تبادل نظر همکاران در خصوص مسائل کلان سازمان با یکدیگر در محیطی دوستانه و صمیمی، به رفع مشکلات سازمان کمک می نماید و در سایه همدلی و همسویی به اهداف عالی شرکت دست خواهیم یافت .

وی تصریح نمود: با برگزاری مستمر جلسات هم اندیشی موانع و مسائل مربوط به هر یک از مدیریت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و ما را به اهداف مورد نظر نزدیک تر می نماید .

مدیرعامل شرکت نفت خزر در ادامه ضمن تاکید بر هم راستایی در تمامی سطوح سازمان افزود: این شرکت بنا به دلایل مختلف دارای شرایط ویژه و خاصی است و ضروری است با نگاه به منافع و مصالح ملی، تدبیری را بکار گرفت که اهداف سازمانی به بهترین شکل ممکن محقق گردند .

اصولی در پایان این نشست از اطلاع رسانی به موقع فعالیت های عملیاتی در آبهای عمیق خزر و تلاش های به عمل آمده توسط همکاران را مطلوب ارزیابی نمود و ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارکنان شرکت نفت خزر بویژه مجموعه مدیریت اکتشاف خاطرنشان کرد : امیدوارم با فعالیت ها و اقدامات مثبت صورت گرفته در استان های گیلان و گلستان در پایان امسال نوید بخش خبرهای خوبی برای ملت عزیز ایران و مردم شمال کشور باشیم .

در ادامه ششمین نشست هم اندیشی ، مدیران و روسای این شرکت گزارشی از فعالیت های واحد متبوع خود را ارائه نمودند .

شایان ذکر است ، در این نشست از زحمات سید رمضان بحرینی رئیس سابق اداره زمین شناسی که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده و همچنین ابوالقاسم زمانی رئیس سابق تدارکات و امور کالای شرکت تقدیر بعمل آمد.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۶۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.