12
برگزاری میزگرد تخصصی

برگزاری میزگرد تخصصی با حضور اعضاء هیات تحریریه ماهنامه اکتشاف و تولید در شرکت نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، میزگرد تخصصی ماهنامه اکتشاف و تولید
با حضور تنی چند از اعضاء هیات تحریریه این مجله و مدیریت اکتشاف شرکت نفت
خزر برگزار گردید .

 
برگزاری میزگرد تخصصی با حضور اعضاء هیات تحریریه ماهنامه اکتشاف و تولید در شرکت نفت خزر


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، میزگرد تخصصی ماهنامه اکتشاف و تولید با حضور تنی چند از اعضاء هیات تحریریه این مجله و مدیریت اکتشاف شرکت نفت خزر برگزار گردید .

در این میزگرد که با محوریت آب های عمیق و فعالیت های اکتشافی در دریای خزر برگزار گردید، روسای واحدهای ژئوفیزیک ، زمین شناسی ، حفاری ، پتروفیزیک ، مهندسی مخازن ، نظارت بر آزمایش و تکمیل چاه و همچنین رئیس واحد پژوهش و فن آوری پاسخگوی سوالات تخصصی مطرح شده توسط هیات تحریریه ماهنامه اکتشاف و تولید بودند .

براساس این گزارش ، پس از بررسی تاریخچه فعالیت های اکتشافی در بخش خشکی و فراساحل دریای خزر توسط شرکت نفت خزر طی چندین سال گذشته ، مسئولین واحدهای فنی و عملیاتی به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه های کاری خود پرداختند .

چالش ها ، موفقیت ها و تجارب کسب شده در بخش حفاری در آب های عمیق دریای خزر بیشترین سوالات میزگرد را به خود اختصاص داد و در بخشی از این نشست تصاویر واقعی مربوط به عملیات حفاری در عمق 700 متری آب برای حضار به نمایش گذاشته شد .

در پایان نیز ارتباط موضوعی پروژه های پژوهشی تعریف شده با فعالیت ها و ضرورت های عملیاتی شرکت از سوی رئیس واحد پژوهش و فن آوری تشریح گردید .
۲۴ شهریور ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۷۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.