12
روز ایمنی وآتش نشانی

برگزاری سمینار روز ایمنی وآتش نشانی در منطقه عملیاتی نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، بمناسبت روز ایمنی و آتش نشانی در منطقه عملیاتی نفت خزر سمیناری برگزار گردید.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، بمناسبت روز ایمنی و آتش نشانی در منطقه عملیاتی نفت خزر سمیناری برگزار گردید.

براساس این گزارش این سمینار در روز 7/7/ 93 مصادف با روز ایمنی و آتش نشانی با حضور آقای خطیبی معاون محترم مدیر عامل ، مدیر محترم منابع انسانی ،رئیس محترم HSE ،رئیس محترم منطقه عملیاتی خزر، رئیس محترم پایانه نفتی شمال ، کاپتان فرهای هلی کوپتری یاس ،آقای پور محمدی حفاری شمال ، کارشناسان بهداشت ودرمان صنعت نفت استان مازندران و جمعی از مدیران و روسای شرکت نفت خزر برگزار شد.

درابتدا کادر مجرب از نفرات بهداشت و درمان صنعت نفت مازندران در پایگاه حاضر شده و در محل ساختمان گلستان به اندازه گیری قند و چربی خون (53 نفر) از کارکنان این شرکت پرداختند .

درساعت 9:30 صبح سمینار با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی شروع شد ، در ادامه ریاست محترم HSE ضمن خوش آمد گویی به مدعوین محترم هفته دفاع مقدس و روز ایمنی وآتش نشانی را تبرک عرض نمود.

معاون محترم مدیر عامل درابتدا هفته دفاع مقدس وروز آتش نشانی را تبریک گفت و افزود : این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور و همچنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است همچنین ایجاد زمینه های مناسب برای آموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی نیز از دیگر اهداف نامگذاری این روز می باشد.

در ادامه این سمینار رئیس محترم HSE گزارشی از فعالیت های واحدHSE را ارائه نموده ودر خاتمه پزشک محترم پایگاه آموزشی با عنوان دیابت وفشار خون را برگزار کرد.

شایان ذکر است بر اساس برنامه زمانبندی قبلی مانور ایمنی و آتش نشانی نیز برگزار شد . هدف از این مانور هماهنگی و آمادگی کارکنان منطقه عملیاتی به جهت واکنش در شرایط اضطراری بود که به طور کامل و رضایت بخشی به انجام رسید .

در پایان پس از پیگیری های ریاست محترم HSE و مساعدت مالی لازم از سوی مدیریت محترم شرکت نفت خزر به تعداد 126 دستگاه تست قند خون در روز ایمنی و آتش نشانی به پاس زحمات کارکنان به آنها اهداء گردید
 
۱۴ مهر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۷۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.