12
به مناسبت اتمام موفقیت آمیز حفاری دومین چاه میدان نفتی سردار جنگل

پیام تبریک رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی یاس

 به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی یاس طی پیامی اتمام موفقیت آمیز حفاری چاه دوم میدان سردار جنگل و کشف منابع هیدروکربنی را تبریک گفت .

بر اساس این گزارش ، پس از اعلام موفقیت آمیز حفاری دومین حلقه چاه اکتشافی در میدان سردار جنگل و آزمایش لایه های نفتی در این میدان، از سوی برخی مدیریت ها ، روسا و مدیران عامل شرکت های پیمانکاری این مجموعه پیامهای تبریک واصل شده است که در این میان خلبان محمدی بخش ، رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی یاس طی پیامی این موفقیت را به شرکت نفت خزر اعلام نمود .

در بخشی از پیام چنین آمده است :
اینجانب به نمایندگی از شرکت هواپیمایی یاس موفقیت شرکت نفت خزر را در اکتشاف و به ثمر رساندن چاه دوم میدان نفتی سردار جنگل به شما و همکاران گرامیتان تبریک عرض نموده ، از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی را مسئلت دارد .

شایان ذکر است ، شرکت هواپیمایی یاس توسط دو فروند بالگرد پیشرفته Mil-171 طی دو سال گذشته با ارائه خدمات لجستیک هوایی در طول عملیات حفاری و انتقال تجهیزات و پرسنل عملیاتی به سکوی امیر کبیر و همچنین اجرای مانورهای متعدد در منطقه عملیاتی خزر در امر تسهیل و تسریع عملیات حفاری نقش اساسی را ایفا نموده است .
۱۶ آذر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۹۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.