12
در هفتمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر

مدیریت اکتشاف به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر در هفتمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی ، مدیریت اکتشاف به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی و یوسف اعتمادی مدیر اکتشاف این شرکت به نمایندگی از همه کارکنان این مدیریت ، لوح تقدیری را از مدیرعامل شرکت نفت خزر دریافت نمود .
 
مدیریت اکتشاف شرکت نفت خزر در هفتمین جلسه هم اندیشی مدیران و روسا به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی و لوح تقدیر دریافت نمود.
در بخشی از متن لوح اهدایی به مدیریت اکتشاف چنین آمده است :

بدینوسیله از خدمات صادقانه و تلاش مستمر و ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در مدیریت اکتشاف که در این مدت مبذول داشته اید ، با کمال احترام و امتنان سپاسگزاری نموده و این لوح تقدیر را به عنوان انتخاب واحد نمونه درون سازمانی حضور جنابعالی و همکاران محترم آن مدیریت تقدیم می گردد .
این گزارش می افزاید اعتمادی پس از دریافت لوح تقدیر ، ضمن تشکر و قدردانی از همه ادارات زیرمجموعه مدیریت اکتشاف که به رغم موانع و مشکلات فراوان از جمله کمبود نیروی انسانی با تلاش مستمر خود طی چند سال گذشته هم در بخش فراساحل و هم در بخش خشکی موفق به کسب نتایج درخشانی شدند ، همدلی و همراهی کلیه مدیریت ها و واحدهای ستادی و عملیاتی را رمز موفقیت شرکت نفت خزر در فعالیت های خود دانست .
شایان ذکر است اتمام موفقیت آمیز حفاری و آزمایش دومین حلقه چاه اکتشافی در میدان نفتی سردار جنگل و کشف لایه های نفتی در این میدان ، ازعوامل اصلی در انتخاب مدیریت اکتشاف به عنوان واحد نمونه درون سازمانی بوده است .
۱۷ آذر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۹۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.