12
در هفتمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی خزر

علی اصولی : اهداف متعالی صنعت نفت کشور در آبهای حاکمیتی دریای خزر محقق گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، هفتمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید . در این نشست مدیریت های مختلف شرکت ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل کلان شرکت گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه های آتی واحد متبوع خود ارائه نمودند .

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با تقدیر از زحمات تمامی کارکنان در مدیریت ها و واحدهای مختلف شرکت بویژه مدیریت اکتشاف ، موفقیت اخیر در حفاری و آزمایش چاه اکتشافی دوم میدان سردار جنگل را نتیجه تلاش، سختکوشی و همگرایی کلیه بخش های سازمان دانست . وی افزود کشور توانست با وجود متخصصین خدوم و دلسوز داخلی در شرایط بسیار سخت و وجود محدودیت ها و موانع متعدد پیش روی و استفاده بهینه از منابع موجود به دانش و تکنیک حفاری در آبهای عمیق دست یابد .

اصولی با تاکید بر پیشرفت چشمگیر صنعت حفاری کشور در آب های عمیق و بومی شدن این صنعت در کشور اظهار داشت : برای اولین بار این شرکت با امکانات محدود و فعالیتی نوپا در صنعت نفت کشور وارد حوزه بسیار پیچیده آبهای عمیق دریای خزر شد و با طی نمودن مسیری پر فراز و نشیب توانست اهداف و برنامه های مورد نظر صنعت نفت کشور را در آبهای حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران محقق نماید .

در بخشی از این نشست ، اعتمادی مدیر اکتشاف شرکت نفت خزر با ارائه گزارشی از فعالیت های چند سال اخیر آن مدیریت در بخش فراساحل ، به تشریح دستاوردها و پیچیدگی های حفاری چاههای اکتشافی شماره 1 و 2 میدان نفتی سردار جنگل و نتایج کسب شده پرداخت .
شایان ذکر است در شروع و پایان این نشست بخشی از تصاور مربوط به عملیات آزمایش جریان دهی از چاه شماره 2 میدان سردار جنگل و لحظه روشن شدن مشعل سکوی ایران امیر کبیر برای حضار به نمایش در آمد .
۱۷ آذر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۹۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.