12
با هدف اثر بخشی دوره های آموزشی

اولین دوره آموزشی اصول انبارداری در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، اولین دوره آموزش تخصصی اصول انبار داری و سیستم نگهداری کالا با حضور جمعی از کارکنان این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .
براساس این گزارش هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، ارتقاء سطح دانش کارکنان و آشنایی با آخرین روش ها و اصول علمی انبارداری و چیدمان کالا بوده است . در این دوره آموزشی مباحثی همچون آشنایی با مفاهیم و تعاریف کالا ، اهمیت وجایگاه انبارداری ، آشنایی با انواع انبار و مکانیزه نمودن سیستم جامع در انبار منطقه عملیاتی از مهمترین برنامه های این دوره عنوان شده است .

بنابر این گزارش ، در این دوره کارکنان شرکت کننده ضمن بازدید از انبارهای موجود در منطقه عملیاتی ، با توانایی انجام عملیات انبارداری ، اصول ایمنی و حفاظت در انبار ها آشنا شده و به اجرای عملی آموخته ها در انبارهای منطقه عملیاتی پرداختند .

مدیریت انبارداری فرآیندی است که بواسطه انجام فعالیت های مشخص فردی و گروهی با مکانیزم تحویل ، نگهداری و ارائه به موقع کالای مورد نیاز واحدهای مختلف از جمله واحدهای عملیاتی در جهت جلوگیری از توقف عملیات و تحقق اهداف سازمانی نقش مهمی را ایفا می نماید. نکته قابل توجه در مدیریت انبار داری علاوه بر حفظ اموال و دارایی های شرکت به نحو مناسب، در مورد نحوه مصرف و صرفه جویی های لازم تأکید زیادی شده است.

شایان ذکر است این دوره طی دو روز متوالی در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد که خانم ملاصادقی از واحد تدارکات و امور کالا موفق به کسب بالاترین نمره گردید.
 
۱۹ آذر ۱۳۹۳
کد خبر : ۸۹۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.