12

دوره آموزش تخصصی تجهیزات سرچاهی ویژه آبهای عمیق در شرکت نفت خزر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، دوره تخصصی آشنایی و به کارگیری تجهیزات سرچاهی آبهای عمیق با حضور جمعی از کارکنان این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید .

بر اساس این گزارش ، با توجه به حوزه فعالیت های شرکت نفت خزر در آبهای عمیق دریای خزر و لزوم بکارگیری وسایل و تجهیزات حفاری در اعماق بیش از 700 متر ، ارتقاء سطح دانش کارکنان و آشنایی با تجهیزات و شیوه های راندن این وسایل ، از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان شده است .
این دوره با حضور جمعی از کارکنان ستادی و عملیاتی شرکت نظیر اداره حفاری ، مدیریت مهندسی و ساختمان ، واحد تدارکات و امور کالا و ... طی دو روز متوالی توسط مدرس بین المللی استیون هانتر و به زبان انگلیسی برگزار شد .
آشنایی با وسایل و تجهیزات سرچاهی از قبیل TGB ، PGB ، آشنایی با راندن ابزار و تجهیزات سرچاهی و لاینرها ، آشنایی با آزمایش MS-1 Seal و ... از مهمترین مباحث ارائه شده در این دوره آموزشی بود .
شایان ذکر است در این دوره آموزشی ضمن ارائه مطالب به صورت تئوری ، برگزاری کارگاههای عملی و بازدید از تجهیزات و وسایل سرچاهی نیز انجام گرفت که با رضایتمندی 94 درصدی شرکت کنندگان همراه بود .
۱۴ دی ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۰۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.