12
در راستای توسعه و ارتقاء صنایع دریایی کشور

همکاری مستمر شرکت نفت خزر با انجمن مهندسی دریایی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، انجمن مهندسی دریایی ایران با حمایت اعضاء و همراهی مراکز و ارگان های دریایی موفق به کسب مقام انجمن علمی برتر گروه فنی و مهندسی در سال 1393 گردید.

بر اساس این گزارش ، انجمن مهندسی دریایی ایران با همکاری و حمایت اعضای حقیقی و حقوقی خود توانسته است در سالهای اخیر فعالیت هایی را جهت توسعه و گسترش صنایع دریایی کشور به انجام برساند و امید می رود با هم اندیشی متخصصان حوزه صنایع دریایی در جهت شکوفایی و گسترش این صنعت استراتژیک گامهای موثری برداشته شود .

این گزارش می افزاید ، شرکت نفت خزر بعنوان یکی از اعضاء حقوقی انجمن مهندسی دریایی ایران در راستای توسعه و ارتقاء صنایع دریایی ، ضمن مشارکت و حضور فعال کارشناسان خود در همایش های سالیانه انجمن ، گزارش هایی از روند فعالیت ها ، دستاورد ها و توانمندی های صنعت نفت کشور در زمینه آبهای عمیق ارائه می نماید که با توجه به خاص بودن این حوزه موارد مطرح شده مورد توجه مخاطبین قرار می گیرد .

شایان ذکر است انجمن مهندسی دریایی ایران بنا بر رسالت علمی و تخصصی خود فعالیت های گوناگونی در جهت رشد و گسترش صنایع دریایی کشور انجام می دهد و در حال حاضر دارای بیش از 380 عضو حقیقی و بیش از 170عضو حقوقی از شرکتها و موسسات دریایی می باشد .
۲۳ دی ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۰۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.