12

کسب موفقیت های علمی و ورزشی فرزندان نفت خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، فرزندان یکی از همکاران این شرکت با کسب موفقیت های علمی و ورزشی افتخار آفرینی کردند .

بر اساس این گزارش ، بهنام رحمانلو فرزند سعید رحمانلو رئیس اداره حفاری شرکت نفت خزر با کسب موفقیت های علمی و ارائه طرح هایی با موضوع " دستگاه نیمه اتوماتیک تبدیل ضایعات پرز الیاف به کاغذ با قابلیت صرفه جویی در مصرف آب بوسیله سنسورهای تشخیص سطح مایع " و " سیستم افزایش سرعت جریان هوای عبور کننده از توربین های بادی " موفق به ثبت اختراع و دریافت گواهینامه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گردید.

بنا بر این گزارش ، وی هم اکنون دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی انرژی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و اخیراً نیز در آزمون دکتری پذیرفته شده است .

همچنین نفیسه رحمانلو فرزند دیگر سعید رحمانلو با حضور در مسابقات مختلف ورزشی در سطح شرکت ملی نفت ایران و مسابقات دانشجویی در رشته بدمینتون (رده سنی بزرگسالان) با کسب مقام ، حکم قهرمانی دریافت نموده است . ایشان درکنار فعالیت های ورزشی ، مدارج علمی خود را نیز با موفقیت سپری نموده و هم اکنون دانشجوی سال آخر رشته تربیت بدنی می باشد .

روابط عمومی شرکت نفت خزر این موفقیت و افتخار آفرینی را به خانواده محترم مهندس رحمانلو تبریک گفته و برای همه فرزندان این شرکت آرزوی سلامتی و موفقیت دارد .
 
۲۸ دی ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۰۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.