12
نشست خبری ماهنامه اکتشاف و تولید

انعکاس نشست خبری ماهنامه اکتشاف و تولید با مدیران شرکت نفت خزر در شماره 118 نشریه

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر با توجه به رویکرد ماهنامه اکتشاف و تولید مبنی بر شناسایی و انعکاس دستاوردهای شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در بخش بالادستی ، نشست تخصصی روسای ادارات زیرمجموعه مدیریت اکتشاف شرکت نفت خزر و اعضاء هیئت تحریریه ماهنامه اکتشاف و تولید با محوریت آبهای عمیق و فعالیت های اکتشافی در دریای خزر برگزار شد .

نشست تخصصی اعضاء هیئت تحریریه ماهنامه علمی – ترویجی اکتشاف و تولید با مدیران شرکت نفت خزر در شماره 118 این نشریه منعکس گردید.
در این نشست که روسای ادارات زمین شناسی ، ژئوفیزیک ، پتروفیزیک ، حفاری ، مخازن ، تکمیل و آزمایش چاه و همچنین پژوهش و فن اوری حضور داشتند مسائل مختلفی همچون سوابق اکتشافی و مطالعاتی بخش جنوبی دریای خزر به طور کامل تشریح گردید .
ماهنامه اکتشاف و تولید در ابتدای این شماره گفتگویی با علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر به انجام رسانده که در آن مسائلی همچون تحقق اهداف و برنامه ها ، چالش و محدودیت ها ، نحوه تعامل با همسایگان خزر و چشم انداز شرکت نفت خزر مورد بررسی قرار گرفته است .
همچنین در بخش مقالات علمی – پژوهشی این ماهنامه ، مقاله ای با عنوان ایمنی فعالیت های نفت و گاز در آبهای عمیق درج گردیده است که در آن نگارنده اشاره ای به ضرورت فعالیت های ایمن نفت و گاز در آبهای عمیق ، آموزش نیروی انسانی مجرب ، برنامه های پایش و ممیزی فعالیت ها و استفاده از تجارب شرکت های فعال دراین زمینه پرداخته است.
شایان ذکر است ، ماهنامه اکتشاف و تولید به عنوان تنها نشریه علمی – ترویجی وزارت نفت با ارائه مقالات و گزارش های تخصصی صنایع بالادستی در تبیین رسالت خویش موفق بوده است .
متن کامل مصاحبه های انجام شده از طریق آدرس http://ekteshaf.nioc.ir قابل مشاهده می باشد .

 
۱۲ بهمن ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۱۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.