12
بمناسبت ایام الله دهه فجر

مراسم تقدیراز فرزندان ممتاز شرکت نفت خزر برگزار شد

مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان شرکت نفت خزر همزمان با فرا رسیدن سالروز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، این مراسم در سالن جلسات شرکت و در فضایی صمیمی به میزبانی علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر و با حضور دانش آموزان ممتاز برگزار گردید و با اهداء لوح از این دانش آموزان تقدیر بعمل آمد .
 
در بخشی از لوح اهدایی به دانش آموزان چنین آمده است :
 
" فرزند عزیزم با کمال مسّرت موفقیت علمی شما را در سال تحصیلی 92- 93 که نشان از کوشش و همت والای جنابعالی در عرصه بی کران علم اندیشه می باشد صمیمانه تبریک عرض نموده و سرافرازی شما را در تمامی تحصیلی و تربیتی از خداوند مهربان آرزومندم. "
 
این گزارش می افزاید در این مراسم اصولی تلاش و پشتکار را لازمه موفقیت در همه امور به خصوص در امر تحصیل دانست و خطاب به دانش آموزان اظهار داشت : با تلاش خانواده شما به عنوان بخشی از خانواده بزرگ نفت خزر برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت کشور از اعماق آب های دریای خزر نفت کشف شده است .
 
اصولی برگزاری این مراسم را با هدف تشویق و ترغیب دانش آموزان در کسب موفقیت های تحصیلی و علمی و همچنین تقویت ارتباطات خانواده همکاران با صنعت بسیار موثر دانست. وی در پایان برای دانش آموزان ممتاز و خانواده های آنان آرزوی توفیق نمود.
 
شایان ذکر است در پایان مراسم به هر یک از فرزندان ممتاز به رسم یاد بود نمونه ای از نفت خام استخراج شده از میدان نفتی سردار جنگل اهداء گردید .
 
 
۱۵ بهمن ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۱۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.