12
همزمان با جشن انقلاب در ایام الله دهه فجر

مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر برگزار گردید .

بر اساس این گزارش همزمان با ایام مبارک دهه فجر ، طی مراسمی از فرزندان ممتاز منطقه عملیاتی خزر تقدیر به عمل آمد . این مراسم در فضایی صمیمی و با حضور دانش آموزان ممتاز برگزار گردید و با اهداء لوح از این دانش آموزان تقدیر بعمل آمد .

فرهنگ خطیبی معاون مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک این ایام و یادآوری روزهای پر شور و نشاط بهمن 57 و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، از تلاش فرزندان ممتاز شرکت نفت خزر تقدیر نمود و یادآور شد با تلاش و پشتکار میتوان به قله های رفیع موفقیت رسید .

شهبازخانی سرپرست منطقه عملیاتی خزر نیز با تبریک ایام مبارک دهه فجر و آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون برای تمامی محصلان حوزه علم و دانش ، خطاب به دانش آموزان گفت : همانگونه که در متن تقدیر نامه اهدایی به شما عزیزان نیز اشاره شده ، با تلاش خانواده شما به عنوان بخشی از خانواده بزرگ نفت خزر برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت کشور از اعماق آب های دریای خزر نفت کشف شده است .

شایان ذکر است مراسم تقدیر از فرزندان ممتاز با حضور دکتر مجیدی مشاور فرهنگی وزیر نفت ، جمعی از روسای ستادی شرکت نفت خزر ، میهمانان محلی و مسئولین شرکت های نفتی همجوار برگزار شد .
۱۹ بهمن ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۱۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.