12
بازدید از منطقه عملیاتی خزر

بازدید معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیرHSE شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران از منطقه عملیاتی خزر بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش نمایندگان اداره HSE شرکت های نفت خزر و دیگر شرکت های نفتی همجوار به معرفی شرکت های متبوع خود پرداخته و گزارشی از حوزه فعالیت شرکت و لیست تجهیزات و توانمندی های موجود در خصوص مسائل زیست محیطی مرتبط با دریا ارائه نمودند.

رزمی مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران در جلسه ای که به همین منظور در سالن جلسات منطقه عملیاتی خزر برگزار شده بود افزود : لزوم ارائه و بیان توانمندی های شرکت های نفتی حوزه شمال به منظور بهره گیری از این ظرفیت ها در شرایط بحران بسیار مهم است .

وی در خصوص آمادگی شرکت های نفتی منطقه شمال کشور در مواجهه با شرایط بحران خاطر نشان کرد : با توجه به پیگیری های قبلی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص برگزاری همایش بین المللی زیست محیطی کشورهای حوزه دریایی خزر که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد فرصت مناسبی به لحاظ نمایش توانمندی های حفاظت از محیط زیست دریای خزر فراهم شده است که در این بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه مستقر در این حوزه آمادگی همکاری های لازم را دارند.

این گزارش می افزاید پروین فرشچی معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر و دیگر شرکت های فعال در آن حوزه ، از ایجاد بسترهای لازم و توانمندی های کشور در این خطه به منظور مقابله با شرایط بحران ابراز خرسندی نمود .

در ادامه این جلسات اداره HSE شرکت نفت خزر ضمن تشریح فعالیت ها و ماموریت این شرکت در دریای خزر و سه استان شمالی ، به ارائه فهرستی از توانمندی های این شرکت به منظور مقابله و جمع آوری آلودگی های نفتی احتمالی با بهره گیری از تجهیزات بوم و اسکیمر پرداخت .

شایان ذکر است در اردیبهشت ماه امسال مانور " پاکسازی و بهسازی دریای خزر از آلودگی های احتمالی مواد نفتی" طی دو روز در منطقه گمیشان استان گلستان برگزار گردید .
۲۷ بهمن ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۲۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.