12
بازدید از سکو

بازدید اعضاء هیئت مدیره شرکت نفت خزر از سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت از منطقه عملیاتی خزر، سکوی ایران امیرکبیر و اراضی مربوط به سایت صنعتی و پشتیبانی غرب خزر ( رودسر ) بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش، آخرین جلسه هیئت مدیره شرکت نفت خزر در سال 93 با هدف بررسی فعالیت های انجام شده در سال جاری و اهداف و برنامه های آتی شرکت برگزار شد .

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با ارائه گزارشی آماری- تحلیلی از فعالیت های نفتی کشورهای همسایه حوزه خزر و دیگر کشورهای صاحب تکنولوژی در آبهای عمیق افزود: آمارها و گزارشات نشان می دهد فعالیت های کشورهای همسایه خزر در بخش خشکی و فراساحل با شتاب در حال انجام می باشد و به رغم بحران کاهش بهای نفت در سال گذشته، سرمایه گذاری های زیادی در بخش های بالادستی در این کشور ها صورت پذیرفته است.
 
وی با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و استان های ساحلی افزود: توسعه فعالیت های اکتشافی در خطه شمال کشور بسیار پر اهمیت است چرا که علاوه بر دستیابی به دانش حفاری در آبهای عمیق دریای خزر، منجر به فعال شدن صنایع فراساحل نیز خواهد شد . طراحی، ساخت و بهره برداری از سکوی نیمه شناور ایران امیر کبیر و سه شناور چند منظوره با ویژگی های منحصر به فرد به دست متخصصان داخلی در شمال کشور گواه این ادعاست .

اصولی با اشاره به بخشنامه های اخیر در حوزه HSE مبنی بر رعایت مسائل ایمنی در فعالیتهای عملیاتی نیز اظهار داشت: شرکت نفت خزر با توجه به شرایط خاص عملیات و جغرافیای خزر، هم به لحاظ تردد شناورها و هم انجام عملیات حفاری ملزم به اخذ گواهینامه های IMO و رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی می باشد و پیوسته این موارد را مورد توجه قرار داده است .

شایان ذکر است، اعضاء هیئت مدیره شرکت نفت خزر ضمن بازدید از بخش های مختلف منطقه عملیاتی خزر، سکوی ایران امیر کبیر و اراضی مربوط به سایت صنعتی و پشتیبانی غرب خزر (رودسر ) از فعالیت های شرکت در نقاط عملیاتی بازدید نمودند و با حضور در جلسه هم اندیشی مدیران، برگزاری مستمر این جلسات را در فضای صمیمی و همسو با اهداف و برنامه های شرکت نفت خزر مورد تحسین قرار دادند.
۱۰ اسفند ۱۳۹۳
کد خبر : ۹۲۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.