12
جلسات هم اندیشی مدیران و روسای شرکت

نهمین جلسه هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نهمین جلسه هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با تشریح دستاوردها و موفقیت های حاصل شده در سال 1393 ، توسعه طرح ها و پروژه ها در حوزه عملیاتی شرکت را از اهم برنامه های سال جاری بر شمرد .

اصولی با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و سه گلستان و گیلان و مازندران افزود : فعالیت های اکتشافی در بلوک های دارای پتانسیل  بالاتر در دریای خزر ادامه خواهد یافت .وی تلاش و همدلی یکایک کارکنان در تمامی سطوح شرکت را با توجه به نام گذاری سال جدید ، در جهت تحقق اهداف سازمان بسار موثر دانست .

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت رعایت مسائل ایمنی در فعالیت های عملیاتی به خصوص در انجام حفاری آبهای عمیق اظهار داشت : با توجه به شرایط خاص عملیات و جغرافیای خزر ، ما ملزم به رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی هستیم و پیوسته این موارد در قالب برنامه های اجرایی از طریق واحد HSE مورد توجه قرار می گیرد .

اصولی در پایان با اشاره به محدودیت های مالی و لزوم مصرف بهینه منابع مالی تاکید نمود ، حذف هزینه های غیر ضروری و استفاده بهینه از منابع مالی پروژه ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و مدیران سازمان با اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت اثربخشی هزینه ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

شایان ذکر است ، در ادامه جلسه مدیران و روسای حاضر در این نشست به بیان دیدگاه های خود در خصوص اجرای برنامه های آتی شرکت پرداخته و مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود را تشریح نمودند.

 
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۴۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.