12
همزمان با سالروز کشف نفت در دریای خزر

پورتال جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد.

پورتال جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، در سالروز کشف نفت در دریای خزر (20 اردیبهشت سال 1391) با حضور اعضاء هئیت مدیره و کلیه مدیران و روسای این شرکت، از پورتال جدید شرکت نفت خزر رونمایی شد .

بر اساس این گزارش در پورتال جدید علاوه بر ارتقاء گرافیک و تنوع در صفحات اختصاصی و عمومی، بخش های فنی و تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت های این شرکت به لحاظ محتوا تغییرات چشمگیری داشته است .

مدیر عامل شرکت نفت خزر در مراسم رونمایی از پورتال جدید شرکت اظهار داشت: امروزه وب سایت به عنوان اولین و مهمترین درگاه ارتباطی سازمان با مخاطبان مطرح می‌باشد، به طوری‌ که نیاز مخاطبان با بهره‌گیری از بستر دیجیتال و سهولت دسترسی به اطلاعات از طریق جستجو در فضای مجازی به راحتی قابل دستیابی است. اصولی نکته حائز اهمیت درخصوص وب سایت‌ها را توسعه کیفی دانست و گفت : آنچه وب سایت‌ها را از یکدیگر متمایز مینماید موضوع کیفیت و به روز بودن محتوای آن است. وی از مدیران و کارشناسان شرکت و همچنین کلیه صاحب نظران و متخصصان خواست در به روز رسانی و غنای اطلاعات پورتال از طریق انعکاس فعالیت ها در قالب ارائه مقالات کاربردی و گزارش های فنی در بخش های مختلف فنی اعم از زمین شناسی، حفاری، ژئوفیزیک، مهندسی نفت، HSE  و دیگر بخش های تخصصی مساعدت نمایند تا دستاوردها و اقدامات عملیاتی انجام شده در آبهای عمیق دریای خزر هرچه بهتر منعکس گردد .

شایان ذکر است در بخش تخصصی پورتال جدید، علاوه بر معرفی تجهیزات فراساحلی ویژه آبهای عمیق، فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و مقالات تخصصی مرتبط در این حوزه نیز برای علاقه مندان قرار گرفته است .

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۴۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.