12
همزمان با سالروز کشف نفت دردریای خزر

مراسم رونمایی از کتاب تخصصی زمین شناسی شرکت نفت خزر برگزار شد.

مراسم رونمایی از کتاب تخصصی زمین شناسی شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، همزمان با سالروز کشف نفت در دریای خزر از کتاب تخصصی زمین شناسی این شرکت رونمایی شد .

بر اساس این گزارش، آیین رونمایی از کتاب تخصصی "زمین شناسی حوضه جنوب خزر از نگاهی دیگر " در سالروز کشف نفت در دریای خزر ، بیستم اردیبهشت ماه 1391 ، با حضور اعضاء هئیت مدیره شرکت نفت خزر ، مدیران و روسای این شرکت برگزار شد .

مدیر عامل شرکت نفت خزر یکی از مهمترین انگیزه های تالیف این کتاب را کمبود منابع و مستندات علمی مستدل در زمینه شناسی دریای خزر عنوان نمود. وی ضمن تقدیر از مولفین کتاب، انتشار متونی از این دست را بستری مناسب برای شکل گیری مباحث تخصصی و رونق محافل علمی و هم اندیشی در جهت تولید مقالات علمی و تقویت ارتباطات بین صنعت و دانشگاه دانست .

بنابراین گزارش، این کتاب به عنوان اولین تجربه علمی و عملی پس از انجام عملیات اکتشافی در میدان سردار جنگل به همت سید رمضان بحرینی رئیس سابق اداره زمین شناسی شرکت نفت خزر و کورش اتحاد کارشناس نظارت بر عملیات زمین شناسی به رشته تحریر در آمد و در مدت برپایی بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی بین علاقه مندان توزیع و مورد توجه کلیه دانشجویان و خبرگان زمین شناسی قرار گرفت .

 

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۴۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.