12
منطقه عملیاتی خزر

بازدید مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی خزر

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، علی اصولی در بازدید از منطقه عملیاتی خزر با کارکنان بخش های مختلف منطقه دیدار و گفتگو نمود .

مدیر عامل شرکت نفت خزر با حضور در جمع پرسنل منطقه عملیاتی خزر گفت : کارکنان منطقه نقش موثری در موفقیت های کسب شده طی چند سال گذشته داشته اند و این نتایج چه در بخش خشکی و چه دریا بدون پشتیبانی و همدلی کارکنان منطقه میسر نبود .

اصولی با اشاره به شعار امسال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع همدلی افزود: همدلی و همزبانی در سازمان ها به عنوان بخشی از بدنه دولت باید در تمام سطوح سازمانی تسری یابد و این مساله بدون شک موفقیت شرکت ها را به همراه خواهد داشت . وی با بیان اینکه هنر امروز کارکنان، همت و تلاش در راستای بالا بردن بهره‌وری است، اظهار داشت: نگاه کارکنان باید نسبت به کار تغییر یابد و فعالیت های کاری خود را مختص شرکت نبینند، بلکه برای موفقیت و سربلندی کشور تلاش نمایند.

در این بازدید که مدیران و روسای ستادی نیز حضور داشتند از کارگران نمونه منطقه عملیاتی خزر با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد .

شایان ذکر است در حاشیه این بازدید و به مناسبت هفته سلامت، واحد سیار سازمان انتقال خون شهرستان بهشهر در منطقه حضور یافت و تعداد از کارکنان داوطلبانه در امر خداپسندانه اهداء خون مشارکت نمودند .

 

 

 

 

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۴۷

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.