12
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت نفت خزر با کارکنان روابط عمومی

نشست صمیمانه مدیر عامل شرکت نفت خزر با کارکنان روابط عمومی
به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، کارکنان روابط عمومی شرکت نفت خزر با مدیر عامل شرکت دیدار نمودند .

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، به بیان دیدگاه ها و تشریح الگوهای ساختاری روابط عمومی پویا با توجه به نیاز کنونی سازمان ها پرداخت و اظهار نمودند: روابط عمومی زبان گویای سازمان است و رسالت خطیری را در جهت پیشبرد اهداف سازمان بر عهده دارد .

وی گفت: یک روابط عمومی هوشمند روابط عمومی است که توجه ویژه ای به منابع انسانی در سازمان داشته باشد و بتواند با بهره گیری از نظرها و توانمندی های کلیه افراد سازمان به عنوان ظرفیتی قابل توجه، در اجرای فعالیت ها و برنامه ها تاثیرگذار باشد.  

مدیر عامل شرکت نفت خزر با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق اهداف سازمان افزود: امروزه روابط عمومی به عنوان عنصری تاثیر گذار در تصمیم گیری ها، اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان مبدل گردیده است و ملزم به بهره گیری از شیوه های نوین شناسایی و برقرای ارتباط با مخاطبان می باشد. وی مخاطب محوری، تاثیرگذاری، انتقادپذیری، تعامل،خلاقیت، ایده پردازی و آینده نگری را از خصوصیات یک روابط عمومی پویا برشمرد .

اصولی در پایان با قدردانی از همکاران واحد روابط عمومی به منظور انجام فعالیت ها و انعکاس مطلوب دستاوردهای شرکت تصریح نمود: باید با برنامه ریزی و آینده نگری صحیح، اقدامات و فعالیت های شرکت نفت خزر ثبت و مستند سازی گردد و با تلاش همه همکاران به خصوص همکاران واحد روابط عمومی به بالندگی و شکوفایی لازم برسیم .

شایان ذکر است،در پایان این نشست کارکنان واحد روابط عمومی در فضایی صمیمی به بیان دیدگاهها، چالش ها و تشریح فعالیت های این واحد در یکسال گذشته پرداختند . 

 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۴۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.