12
در نشست کارکنان حراست با مدیرعامل شرکت نفت خزر

گزارش عملکرد و برنامه های حراست شرکت نفت خزر تشریح شد

گزارش عملکرد و برنامه های حراست شرکت نفت خزر تشریح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، رئیس و کارکنان ستادی و اجرایی واحد حراست با مدیر عامل شرکت دیدار نمودند.

محمد رهبر،مشاور مدیر عامل و رئیس حراست شرکت نفت، خزر ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده این واحد در سال گذشته به تشریح فعالیت ها و برنامه های سال جاری پرداخت. وی با توجه به جایگاه حراست در سازمان اظهار نمود : حراست شرکت نفت خزر با دستیابی به بخش عمده ای از اهداف سازمانی خود به مرزهای یک حراست استاندارد نزدیک شده است.

علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست با تاکید بر نقش واحدهای حراست در برقراری نظم و امنیت در شرکت اظهار نمود : حراست می بایستی با ایجاد اعتماد متقابل در میان پرسنل  و مدیریت موجب تعالی سازمان گردد . وی یکی از دلایل موفقیت سازمان را تقوی، توکل به خدا و تلاش در انجام هرچه بهتر امور عنوان نمود و افزود : با توجه به ماموریت خطیر و حساس این شرکت، افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند نقش عمده ای در ایجاد امنیت، آرامش و پیشگیری از مشکلات را در شرکت دارند.

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به وظایف چند وجهی واحد حراست از منظر امنیتی، اداری و انتظامی تصریح نمود : کنترل تردد نیروهای خارجی در منطقه عملیاتی خزر و سکوی امیرکبیر یکی از مهمترین وظایف این واحد بوده که برای حفظ و صیانت از سرمایه ملی ضروری می باشد.

اصولی در پایان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان واحد حراست در انجام وظایف خطیر سازمانی ، با ارزیابی مطلوب از عملکرد این واحد اظهار امیدواری نمود با همدلی و استفاده از تجارب کلیه همکاران در واحدهای مختلف سازمان گامهای موثری در راستای اهداف شرکت برداشته شود.

شایان ذکر است، در حاشیه این نشست و در آستانه سالگرد آزادسازی خرمشهر و در راستای ارتقاء دانش کارکنان واحد حراست، آزمون کتبی از کتاب راهکارهای تامین و توسعه امنیت تالیف دکتر    علوی فر برگزار و نفرات برتر انتخاب و معرفی گردیدند .

 

۱۰ خرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۵۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.