12
نهمین گردهمایی روابط عمومی های ادارات و شرکت ها در بهشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نهمین گردهمایی روابط عمومی های شهرستان بهشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، نهمین گردهمایی روابط عمومی های شهرستان بهشهر برگزار گردید.
این گردهمایی با حضور فرماندار شهرستان بهشهر، مدیر مطبوعات استان مازندران، مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان وخبرنگاران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

بر اساس این گزارش نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر ضمن تاکید بر اهمیت نقش ادارات روابط عمومی شهرستان در تشریح و انعکاس فعالیت های سازمانی خود، روابط عمومی را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست. وی گفت: روابط عمومی ها می تواند از طریق برقراری ارتباط سازنده با  مردم، مسائل و مشکلات را شناسایی و به مسئولان انعکاس دهند و در مقابل با انعکاس فعالیت های انجام شده توسط ادارات نیز اقدامات دولت برای مردم تشریح گردد .نورزاد همچنین با بیان اینکه اطلاع رسانی درست و جامع از نیازهای مهم امروز جامعه است، اظهار داشت: اطلاع رسانی باید ساده، شفاف و صادقانه باشد .

در ادامه مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان مباحثی در زمینه تولید خبر، ارتباط با رسانه ها و دیگر زمینه های مربوط مطرح و بحث و گفتگو نمودند.

شایان ذکر است روابط عمومی شرکت نفت خزر نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها، دستاوردها و برنامه هایی اجرایی و عملیاتی این شرکت، به بیان مواردی در خصوص شیوه های اطلاع رسانی و چالش های پیش روی پرداخت و انعکاس فعالیتها و اقدامات انجام شده در دریای خزر و موضوع کشف نفت را با توجه به شرایط عملیاتی و جغرافیایی خاص دریای خزر ضروری دانست .

 

 

۲۵ خرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۵۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.