12
در جلسه بررسی طرح ها و پروژه های شرکت نفت خزر

مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران : فعالیت در آبهای عمیق دریای خزر کار بزرگی است .

مهندس جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران : فعالیت در آبهای عمیق دریای خزر کار بزرگی است .
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر مهندس جوادی مدی عامل شرکت ملی نفت ایران در جلسه بررسی طرح ها و پروژه های سال 1394 شرکت نفت خزر ضمن تاکید بر تداوم فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و استانهای شمالی کشور ، فعالیت در آبهای عمیق دریای خزر را بزرگ و با اهمیت دانست .

 

در جلسه ای که عصر روز چهارشنبه 27 خرداد در شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، طرح ها و پروژه های شرکت نفت خزر از جنبه های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست مهندس جوادی و با حضور مدیران و کارشناسان مدیریت امور مالی و برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران برگزار گردید، آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های سرمایه ای شرکت نفت خزر به همراه سناریوهای پیشنهادی توسط مدیریت برنامه ریزی این شرکت ارائه شد.

بر اساس این گزارش به همراه ارائه هر سناریو توسط مدیریت برنامه ریزی شرکت نفت خزر، مسائل مربوط به زمان اجرای پروژه، بودجه مورد نیاز و ابعاد فنی توسط مدیریت های مربوط مورد اظهار نظر قرار گرفت که موضوع حفاری اکتشافی در بلوک 8.1 در دریای خزر به عنوان مهمترین پروژه در بخش فراساحل مورد موافقت قرار گرفت و مقرر گردید مقدمات انجام فعالیت های حفاری در دریا و خشکی اعم از تعیین شرح کار، برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای این پروژه ها انجام گیرد. همچنین در خصوص روند اجرای عملیات حفاری اکتشافی در استان گلستان و پروژه مرکز پشتیانی غرب خزر در رودسر نیز سوالاتی توسط مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مطرح شد که توضیحات لازم در این خصوص توسط علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر ارائه گردید .

شایان ذکر است سناریوهای پیشنهادی ارائه شده طی چندین جلسه کارشناسی با حضور مدیر عامل شرکت نفت خزر و مدیریت های زیرمجموعه اعم از برنامه ریزی، مهندسی و ساختمان، اکتشاف،مالی و امور حقوقی با در نظر گرفتن مسائل مورد نظر مقام عالی وزارت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران تهیه و در این جلسه مطرح گردید.

 


۱ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۵۶

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.