12
مانور ملی منطقه ای

مشارکت شرکت نفت خزر در مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی

مشارکت شرکت نفت خزر در مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، با حضور فعال این شرکت در مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی احتمالی نفتی در بندر انزلی اهداف مورد نظر محقق گردید .

 

این مانور مشترک که با حضور کارشناسان اداره کل HSE  وزارت نفت ، مدیر HSE  شرکت ملی نفت ایران و مدیران شرکت نفت خزر با هدف ارزیابی سطح توان عملیاتی واجرایی شرکت ها و سازمان های مستقر در شمال کشور به منظور اجرای عملیات جستجو و نجات دریایی و بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات موجود بصورت گسترده و در سطح وسیع در آبهای دریای خزر برگزار شد.

بنابر این گزارش ، مشارکت و حضور فعال شرکت نفت خزر در این مانور با هدف ارتقاء آمادگی واکنش در شرایط اضطراری و بالا بردن سرعت عمل و مهارت گروه های عملیاتی مقابله با آلودگی های احتمالی نفتی اعلام گردید که با بررسی نتایج حاصله تمامی اهداف از پیش تعیین شده محقق گردید.

این گزارش می افزاید ، شرکت نفت خزر پیش از این نیز همزمان با تحویل تجهیزات جمع آوری آلاینده های نفتی ( بوم و اسکیمر ) اقدام به برگزاری مانور مقابله با آلودگی های نفتی در دریای خزر در منطقه گمیشان استان گلستان نموده بود.

شایان ذکر است ، پس از اجرای مانور ملی منطقه ای جستجو و نجات دریایی ، رزمی مدیر  HSE شرکت ملی نفت ایران ضمن تقدیر از حضور فعال و مشارکت نفت خزر در برگزاری هرچه بهتر این مانور از ایجاد بسترهای لازم و توانمندی شرکت های نفتی حوزه شمال به منظور مقابله با شرایط بحران ابراز خرسندی نمود. همچنین قرار است گزارش تحلیلی مانور که توسط اداره HSE تهیه گردیده در نشست هم اندیشی مدیران شرکت نفت خزر در هفته جاری مورد ارزیابی قرار گیرد .

 


۶ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۵۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.