12
با هدف توانمندسازی بانوان شرکت نفت خزر

کارگاه آموزشی نقش بانوان در توسعه سازمانی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، کارگاه آموزشی با موضوع نقش بانوان در توسعه با حضور بانوان شاغل این شرکت در ستاد تهران برگزار شد .

 

هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی توانمندسازی و ارتقاء نقش بانوان در توسعه سازمانی و همچنین بازنگری در نقش­های جنسیتی آنان عنوان شده است.

از مهمترین مباحث مطرح شده در این کارگاه می­توان به موضوع تبیین راهکارهای کاهش تعارض نقش زنان شاغل ،ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده و محیط کار و همچنین مروری بر گزارش شکاف جنسیتی مجمع جهانی اقتصاد اشاره نمود.

بنابراین گزارش، مدرس دوره ضمن طرح مباحثی همچون مشکلات بانوان شاغل در صنعت نفت، نیازهای آنان و اقدامات لازم در جهت حل مشکلات، با تشریح نقش سازنده بانوان در خانواده و توصیف ویژگی­های زنان موفق، راهکارهای دستیابی به این اصول را بیان نمود.

این گزارش می افزاید، آنچه که به عنوان برنامه­های اجرایی امور بانوان شرکت ملی نفت ایران پیش­بینی شده است، هماهنگی و همکاری با بخش­های فرهنگی و اجتماعی صنعت نفت، برگزاری جلسات هم­اندیشی با حضور نمایندگان بانوان شرکت­های زیرمجموعه با مدیر عامل شرکت ملی نفت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولان مرتبط در سطح ستاد و شرکت­های تابعه و همچنین شرکت در کمیته های تخصصی بانوان شاغل را شامل می­شود.

در پایان این کارگاه آموزشی که با استقبال بانوان شرکت نفت خزر طی یک روز و در قالب دو نشست تخصصی برگزار شد، به پرسش­های حاضرین پیرامون محورهای توسعه و چگونگی نقش مستمر بانوان در تحقق برنامه های توسعه ای سازمان پاسخ داده شد.

 

 

۱۳ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۶۲

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.