12
در ایام ماه مبارک رمضان

محفل انس با قرآن در شرکت نفت خزر برگزار می گردد .

محفل انس با قرآن در شرکت نفت خزر برگزار می گردد .
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، در ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن در این شرکت برگزار می گردد .

 

از آغاز ماه پرفیض و برکت رمضان و همچنین در  ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) برنامه معنوی محفل انس با قرآن با حضور همکاران شرکت نفت خزر برگزار شد .

در همین رابطه با برنامه‌ریزی انجام شده، محافل انس با قرآن کریم بطور مستمر با حضور روحانی و قاری برتر کشوری حجت الاسلام یوسف وند و مشارکت پر شور همکاران مومن پس از نماز جماعت ظهر و عصر به صورت باشکوهی در نماز خانه این شرکت برگزار گردیده و  میهمانان و روزه داران حریم کبریایی با حضور معنوی خود از تلاوت در خور تحسین و شایسته این قاری برجسته با صوت زیبا و دلنشین از آیات روحبخش کتاب الهی به نحو مطلوبی بهره مند می گردند .

این گزارش می افزاید ، علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر با تاکید بر لزوم برگزاری محافل انس با قرآن اظهار داشت : برگزاری محافل انس با قرآن به ایجاد فضای قرآنی و همچنین ترویج ابعاد دینی ، اعتقادی و معنوی در سازمان کمک شایانی می نماید و در ابعاد سازمانی نیز باعث ایجاد همدلی، وحدت و یکپارچگی خواهد شد .

وی تصریح نمود : این محفل با هدف تکریم شعائر دینی و قرآنی و پیروی از آموزه های قرآنی در شرکت نفت خزر برگزار می گردد . ایشان با بیان اینکه نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی  موثر و غیر قابل انکار است ، افزود : جامعه و بویژه سازمان ها و ادارات مسئولیت مهمی در این زمینه عهده دار هستند .

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به آثار و برکات قرآن کریم افزود : برای دستیابی به آثار و برکات قرآن، جامعه و بویژه جوانان باید بیشتر با مفاهیم گرانقدر قرآن آشنا  و مانوس شوند .

شایان ذکراست ، این محفل معنوی هر روز در ایام ماه مبارک رمضان با حضور مدیرعامل این شرکت و جمعی از همکاران علاقه مند برگزار و در پایان نیز در محفلی صمیمی و معنوی ، پاره ای از مفاهیم دینی و قرآنی مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد .

 

۲۱ تیر ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۶۵

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.