12
به میزبانی شرکت نفت خزر انجام شد

پنجمین نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت ملی نفت ایران

پنجمین نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت ملی نفت ایران
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، پنجمین نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران به میزبانی این شرکت برگزار گردید.

 

این نشست با حضور مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان و کلیه مشاورین و نمایندگان شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در ستاد شرکت نفت خزر برگزار شد.

فرهنگ خطیبی معاون مدیر عامل شرکت نفت خزر در ابتدای این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین نشست هایی اظهار داشت؛ تداوم این نشست ها زمینه ای برای شناسایی ظرفیت های بانوان شاغل در صنعت نفت  است .

ایشان با بیان اینکه زنان همواره همانند مردان در عرصه های مختلف حضوری فعال و تاثیرگذار داشته اند، خاطر نشان ساخت؛ باید تلاش شود تا ظرفیت های بانوان در سطح صنعت به صورت دقیق شناسایی و زمینه های رشد و شکوفایی این استعداد ها فراهم گردد.

بر اساس این گزارش سرکار خانم نوشین نجار مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان هدف از برگزاری این نشست ها را توسعه و گسترش ارتباطات درون سازمانی و دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت بانوان شاغل در شرکت های تابعه عنوان نمود.وی در ادامه یادآور شد یکی از وظایف اصلی مشاوران امور زنان در شرکت های تابعه، شناسایی دقیق مخاطبان خود در شرکت های تحت پوشش است و این شناسایی می تواند منجر به ایجاد بانک اطلاعات زنان مستعد به منظور تصدی سمت های کلیدی و مدیریتی در صنعت نفت شود.

مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان در خصوص بهره گیری از توان زنان در واگذاری مسئولیت های مهم در سازمانها تاکید نمود و افزود : بانوان شاغل در صنعت نفت باید با یک برنامه ریزی صحیح و مدون نقش اساسی در کار و تلاش داشته باشند و برای اینکه بتوانند در عرصه های مدیریتی ورود پیدا کنند باید به یک خودباوری رسیده تا بتوانند جایگاه شایسته خود را کسب نمایند.

در ادامه نشست، خانم فرنوش غلامی مشاور امور بانوان مدیر عامل شرکت نفت خزر گزارشی از فعالیت های انجام شده در امور بانوان از جمله برگزاری جلسات درون سازمانی و برگزاری کارگاه آموزشی در ستاد و منطقه عملیاتی شرکت نفت خزر  ارائه نمود .

در پایان این نشست مشاوران و نمایندگان امور بانوان در شرکت های تابعه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در شرکت های خود ارائه نموده و بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف و استمرار نشست های هم اندیشی با حضور بانوان شاغل در هر یک از شرکت ها تاکید نمودند.

شایان ذکر است، به منظور آشنایی میهمانان با فعالیت های شرکت نفت خزر، بخشی از فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت در آبهای عمیق دریای خزر و استانهای شمالی کشور در قالب مستندی کوتاه برای حضار به نمایش گذاشته شد .

 

 

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۷۳

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.