12
در یازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای شرکت نفت خزر

مدیریت برنامه ریزی این شرکت به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی شد .

مدیریت برنامه ریزی این شرکت به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، در یازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر ، مدیریت برنامه ریزی به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی و مهرداد واحدی مدیر برنامه ریزی این شرکت به نمایندگی از همه کارکنان این مدیریت لوح تقدیری را از مدیرعامل شرکت نفت خزر دریافت نمود .

 

مدیریت برنامه ریزی شرکت نفت خزر در یازدهمین جلسه هم اندیشی مدیران و روسا به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی و لوح تقدیر دریافت نمود.

در بخشی از متن لوح اهدایی به مدیریت برنامه ریزی چنین آمده است :

با  ارج نهادن به مجموعه تلاش ها و خدمات صادقانه جنابعالی و همکاران محترمتان طی این مدت  ، بدینوسیله با تقدیم لوح تقدیر " واحد نمونه درون سازمانی " مراتب سپاس و قدردانی خویش را ابراز می داریم. سلامتی ، توفیق و بهروزی آن مجموعه را از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

این گزارش می افزاید ، دکتر واحدی پس از دریافت لوح تقدیر از همه ادارات زیر مجموعه مدیریت برنامه ریزی که به رغم موانع و مشکلات فراوان با تلاش مستمر خود طی چند سال گذشته با همدلی و همراهی سهمی در موفقیت شرکت نفت خزر داشته اند تقدیر و تشکر نمود .

شایان ذکر است  تهیه سامانه آرشیو اسناد فنی ، ساماندهی اسناد و مدارک فنی موجود در مدیریت مهندسی و ساختمان و اداره ژئوفیزیک ، همراهی و ایجاد بانک های اطلاعاتی در سازمان متناسب با نیاز کاربران و پیاده سازی وب سایت جدید فارسی و لاتین شرکت از عوامل اصلی در انتخاب مدیریت برنامه ریزی به عنوان واحد نمونه درون سازمانی عنوان شده است .

 

 

 

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۷۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.