12
با هدف بررسی اهداف و برنامه های شرکت نفت خزر

یازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

یازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، یازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسا با هدف بررسی اهداف و برنامه های اجرایی این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .

 

علی اصولی مدیر عامل شرکت نفت خزر با تاکید بر لزوم تشکیل مستمر جلسات هم اندیشی با حضور مدیران و روسای شرکت افزود: با تبادل افکار بین همکاران در خصوص مسائل کلان سازمان می توان در سایه همدلی و همسویی به اهداف عالی شرکت دست یافت.

اصولی با اشاره به شعار دولت تدبیر و امید نمود اظهار داشت : همه فعالیت های ما باید منطبق بر تعقل و بر اساس بررسی های کارشناسانه باشد و باید با امید و نگاه به آینده در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت گام برداشت .

وی در ادامه با تاکید بر توافقات سیاسی اخیر و تغییر فضای کاری در کشور تصریح نمود: با برگزاری جلسات هم اندیشی می توان نقاط ضعف و تهدید شرکت را شناسایی و آنها را به فرصت تبدیل نمود. وی افزود بعد از انجام توافقات سیاسی تعداد از شرکت های بین المللی صاحب نام در آبهای عمیق جهت مشارکت در فعالیت های شرکت نفت خزر اعلام آمادگی نموده اند که باید با لحاظ داشتن همه فاکتورهای مورد نظر از این فرصت حداکثر بهره برداری را داشته باشیم .

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به رویکرد بهره گیری از  فرصت های جذب سرمایه اظهار داشت : با توجه به لزوم توسعه فعالیت های شرکت نفت خزر در آبهای عمیق دریای خزر و بر اساس طرح ها و پروژه های تعریف شده در این شرکت، فرصت های سرمایه گذاری شرکت های صاحب نام در این حوزه در قالب بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری آماده شده است که باید بر اساس مکانیزم های مشخص شده توسط وزارت نفت این بسته ها را برای سرمایه گذاران خارجی معرفی نمود .وی تصریح نمود : شرکت نفت خزر با توجه به فعالیت در آب های عمیق، شرایط ویژه ای را به لحاظ سرمایه گذاری، تجهیزات مورد نیاز ، ریسک پذیری و نوع قراردادها نسبت به سایر شرکت ها دارد که بر همین اساس ضروری است با نگاه به منافع و مصالح ملی، تدابیری را بکار گرفت که اهداف صنعت نفت به بهترین شکل ممکن محقق گردد .

اصولی با تاکید بر توسعه فعالیت های شرکت نفت خزر افزود : بر اساس ماموریت محول شده به شرکت نفت خزر باید فعالیت های اکتشافی در استان های شمالی با شتاب بیشتری دنبال گردد که به همین منظور بر اساس مطالعات و فعالیت های لرزه نگاری انجام شده مقدمات کار جهت انجام عملیات حفاری اکتشافی در استان گلستان در حال انجام است. شایان ذکر است بعد از اتمام جلسه هم اندیشی، چهار کارگروه تخصصی در حوزه های طرح ها و پروژه ها، بهبود سیستم های یکپارچه، تحول اداری و حفظ و ارتقاء ارزش‌ها با حضور مدیران و روسای واحدها تشکیل و به بررسی موضوعات مطرح شده پرداختند .

 

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۸۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.