12
به میزبانی شرکت نفت خزر برگزار شد.

سی و چهارمین نشست مشترک ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران

سی و چهارمین نشست مشترک ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، این نشست طی دو روز به بررسی و کارشناسی مسائل حوزه منابع انسانی در بخش های برنامه ریزی نیروی انسانی،تامین نیروی انسانی، مدیریت عملکرد و توسعه مدیران پرداخت.

 

سی و چهارمین نشست مشترک ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران با حضور روسا و کارشناسان این ادارات به میزبانی شرکت نفت خزر در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست بازنگری دستور العمل بررسی انتصابات، تهیه تراز نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران و همچنین ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های حوزه مدیریت عملکرد و حوزه توسعه مدیریت عنوان گردید .

ناصر مولایی رئیس طرح و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر ضرورت توانمندسازی کارشناسان برنامه ریزی نیروی انسانی از طریق برگزاری دوره های آموزشی منسجم، افزود: پرورش کارشناسان خبره در زمینه تخصص های مرتبط با فرآیندهای اجرایی برنامه ریزی نیروی انسانی در سطح شرکت ملی نفت کمک شایانی است به تسریع و انجام هرچه بهتر فعالیت های برنامه ریزی.وی تعیین تکلیف سمت های بلاتصدی و تهیه تراز نیروی انسانی در سطح شرکت ملی نفت ایران را از برنامه های مهم و حیاتی ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ها برشمرد.

مولایی در ادامه شرکت نفت خزر را بعنوان یکی از شرکت های حاکمیتی صنعت نفت برشمرد و افزود : دستاورهای کسب شده توسط شرکت نفت خزر در آبهای عمیق دریای خزر،مبتنی بر یک نگاه و تفکر علمی بوده است و این شرکت با توجه به ساختار سازمانی کم حجم و نیروی انسانی محدود مصداق یک سازمان چابک و استراتژیک است.

فرهنگ خطیبی معاون مدیرعامل شرکت نفت خزر با تاکید بر لزوم آینده نگری در بخش منابع انسانی صنعت نفت اظهار داشت: شکوفایی صنعت در گرو تربیت نسل جوان و ارتقاء توانمندی آنان بعنوان ارکان اصلی توسعه می باشد.

وی با اشاره به نقش ادارات برنامه ریزی نیروی انسانی در رشد و توسعه کارکنان و تحقق اهداف بلند مدت صنعت نفت افزود:  باید با استفاده از تجربیات فعالان این عرصه در توانمند سازی و حفظ نیروی انسانی که همانا ارزشمند ترین ثروت یک سازمان بشمار میرود گام های موثری برداشته شود؛ که این امر بعنوان یکی از وظایف خطیر کارشناسان حوزه برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه تلقی می گردد .

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۸۴

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.