12
با هدف بررسی اهداف و برنامه های شرکت نفت خزر

دوازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

دوازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دوازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت به منظور بررسی اهداف و برنامه های شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، دوازدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت به منظور بررسی اهداف و برنامه های شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد.

مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تبیین و تشریح اهداف و برنامه های اجرایی پیش روی در بخش فعالیت های اکتشافی در دریای خزر و استان های شمالی کشور اظهار داشت: اقدامات، هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم به منظور جابجایی و انتقال سکوی نیمه شناور امیرکبیر به بلوک 1/8 در دریای خزر صورت گرفته و به محض حصول اطمینان از آمادگی کامل ناوگان دریایی، عملیات جابجایی و لنگر اندازی سکو در موقعیت جدید انجام خواهد شد. اصولی افزود: عملیات حفاری در دریای خزر در شش سال گذشته به رغم عمق زیاد آب، شرایط جوی و اقلیمی متغیر، پیچیدگی و ریسک بالای عملیات، پشتیبانی هوایی و دریایی بسیار دشوار ناشی از فاصله زیاد از ساحل و دیگر محدودیت های عملیاتی با رعایت الزامات و استانداردهای ایمنی و زیست محیطی بدون توقف و هیچ گونه حادثه ای انجام شده است و با کشف منابع هیدروکربنی و کسب موفقیت های ملی و منطقه ای نیز همراه بوده است .

مدیرعامل شرکت نفت خزر با اشاره به انتشار اخبار مختلف با موضوع بروز حادثه برای سکوی امیرکبیر در رسانه ها تصریح نمود: سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر در شرایط مطلوب قرار دارد و هیچگونه محدودیتی به منظور از سرگیری فعالیت های اکتشافی در دریای خزر وجود ندارد. وی افزود: ما از همه رسانه هایی که با حساسیت به موضوع سکوی امیرکبیر پرداختند سپاسگزاریم و این نشان از اهمیت دستاوردهای صنعت نفت و حضور جمهوری اسامی ایران در دریای خزر دارد، اما نباید با طرح و انعکاس دیدگاههای فردی و غیر واقع، مصالح ملی و زحمات شبانه روزی متخصصان صنعت نفت را که در آبهای دوردست خزر خالصانه و با تمام وجود برای سربلندی و پیشرفت کشور تلاش می کنند نادیده گرفت.

علی اصولی در ادامه این نشست و در بخش تعیین اهداف اکتشافی در بخش خشکی گفت: پیشرفت پروژه احداث جاده دسترسی و محوطه چاه اکتشافی صوفیکم در استان گلستان طبق برنامه به بیش از 85 درصد رسیده است و به زودی پس از انتقال تجهیزات به محل مورد نظر در منطقه صوفیکم، عملیات حفاری اکتشافی آغاز خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این نشست سرکار خانم جوانبخت، دبیر کمیسیون مناقصات شرکت به عنوان واحد نمونه درون سازمانی معرفی و از زحمات آن واحد با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد .

 

۴ آبان ۱۳۹۴
کد خبر : ۹۹۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.