12
با هدف بررسی اهداف و برنامه های شرکت نفت خزر

شانزدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .

شانزدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر شانزدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر شانزدهمین نشست هم اندیشی مدیران و روسای این شرکت در منطقه عملیاتی خزر برگزار شد .

بر اساس این گزارش، بررسی اهداف و برنامه های کلان شرکت، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها و روند فعالیت ها و برنامه های آتی مدیریت ها از اهداف اصلی این نشست اعلام گردید.

فرهنگ خطیبی سرپرست شرکت نفت خزر با توجه به در پیش بودن بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان یکی از رویداد های مهم در عرصه صنعت نفت اظهار داشت: با توجه به محور اصلی و شعار نمایشگاه امسال که جذب سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی است، برنامه ریزی جهت حضور موثر و هدفمند شرکت نفت خزر در نمایشگاه بیست و یکم با هدف بهره مندی کلیه مدیریت ها از فرصت های فراهم شده به واسطه حضور شرکتهای داخلی و خارجی انجام شده است .                   

خطیبی همچنین با اشاره به ایجاد معاونت های جدید و تغییر ساختار در شرکت ملی نفت ایران افزود: با توجه به فعالیت های توسعه ای در شرکت نفت خزر در حوزه دریای خزر و استان های مازندران، گلستان و گیلان سیاستگذاری ها، هماهنگی ها، نظارت و پیگیری ماموریت های شرکت در این حوزه در ساختار جدید شرکت ملی نفت ایران به معاونت مهندسی و توسعه واگذار گردیده است که امید است تشکیل این معاونت جدید موجب تسریع در اجرای پروژه های جاری و آتی گردد. وی در ادامه این نشست با تاکید بر مسائلی همچون بهره وری سازمانی و بهبود مستمر فعالیت ها، ارتقاء عملکرد را در سطح سازمان بسیار ضروری و از مصادق اقتصاد مقاومت دانست. خطیبی در پایان با اشاره به کنفرانس ویژه خزر در مسکو، موضوع اکولوژی و محیط زیست خزر را از مهمترین مباحث مطرح شده در این کنفرانس عنوان نمود و از اعلام آمادگی شرکت های بین المللی و صاحب نام جهت توسعه همکاری ها و انجام فعالیت های مشترک با این شرکت در حاشیه کنفرانس خبر داد.

مسعود متین فرد سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت نفت خزر با ارائه گزارش کاملی از روند  اجرای برنامه های مربوط به تعمیرات و آماده سازی شناور های چند منظور کاسپین 1 و2 و تجدید گواهینامه های قانونی و کلاس شناورها با هدف ماموریت مهم جابجایی سکوی ایران امیرکبیر افزود: برنامه ریزی ها و مطالعات لازم به منظور جابجایی، انتقال و لنگر اندازی سکوی نیمه شناور امیرکبیر در موقعیت جدید حفاری در دریای خزر انجام شده است و در آینده ای نزدیک عملیات جابجایی و لنگر اندازی سکو در موقعیت جدید انجام خواهد شد.

یوسف اعتمادی مدیر اکتشاف این شرکت نیز با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه حفاری اکتشافی در منطقه صوفیکم استان گلستان افزود: عملیات حفاری در صورت عدم وجود مشکل طی هفته های آتی به پایان خواهد رسید و بلافاصله عملیات آزمایش چاه ‌آغاز خواهد شد.

در ادامه جلسه دیگر مدیران و روسای حاضر در این نشست به بیان دیدگاه های خود در خصوص اجرای برنامه های آتی شرکت پرداخته و مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود را تشریح نمودند.

در این نشست از زحمات آقای رامین خودآفرین رئیس واحد پژوهش و فناوری به عنوان واحد نمونه درون سازمانی با اهدا لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد .  

شایان ذکر است در حاشیه این نشست، سرپرست شرکت نفت خزر به همراه جمعی از مدیران و روسای این شرکت از عملیات آماده سازی شناورهای چند منظوره کاسپین، سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر و روند پیشرفت پروژه حفاری اکتشافی در منطقه صوفیکم استان گلستان و دیگر برنامه های تعریف شده و در حال اجرای شرکت از نزدیک بازدید نمودند.

 

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
کد خبر : ۱,۰۳۱

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.