12
شرکت نفت خزر / اخبار / اخبار شرکت نفت خزر

جلسه شورای مدیران شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر جلسه شورای مدیران این شرکت با هدف بررسی اهداف و برنامه های در حال انجام و تصمیم گیری در خصوص برنامه های آتی شرکت نفت خزر برگزار شد.
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
هدف‌گذاری شرکت ملی نفت برای ارتقای بهره‌وری در سال ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر نقش راهبردی این شرکت در تحقق اهداف اقتصادی کشور گفت: بخش قابل‌توجهی از رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماهه سوم سال ۱۴۰۲ از محل تولید صادرات نفت و میعانات گازی، تولید گاز و تأمین خوراک موردنیاز پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های کشور است.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
سالن ورزشی سکوی امیرکبیر تجهیز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر ، با پیگیری مدیریت ارشد شرکت نفت خزر سالن ورزشی سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر در دریای خزر تجهیز گردید.
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
وزیر نفت دستاوردهای صنعت نفت دولت سیزدهم را به مقام معظم رهبری ارائه کرد
جواد اوجی در بازدید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی که در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شد، مهم‌ترین دستاوردهای دولت سیزدهم در صنعت نفت را تشریح کرد.
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شرکت‌های پتروایران و نفت‌ خزر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
شرکت‌های توسعه پتروایران و نفت‌ خزر به‌منظور گسترش زمینه‌های همکاری در حوزه فراساحل با توجه به توان تخصصی، مدیریتی و اجرایی خود تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
تحقق 5 میلیارد دلار طرح جمع آوری گازهای همراه تا دو سال دیگر/ کشف بازارهای جدید صادراتی در دولت سیزدهم
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اهمیت راهبرد طرح های مربوط به جمع اوری گازهای همراه خبر داد و گفت: در مجموع ۵ میلیارد دلار پروژه برای جمع‌آوری گازهای همراه تعریف شده است که تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی خواهد شد.
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
بازدید وزیر نفت از دکل حفاری اکتشافی در میدان گازی «زیار»
وزیر نفت در دومین سفر استانی رئیس‌جمهوری به گلستان از دکل حفاری اکتشافی در پهنه (میدان) «زیار» بازدید کرد.
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
امضای تفاهم نامه همکاری شرکت نفت خزر با پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعت نفت
مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر با عظیم کلانتری رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و محمد چهاردولی سرپرست دانشگاه صنعت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
پیام تسلیت سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت درگذشت بیژن عالی پور
مسعود پارسی، سرپرست شرکت نفت خزر در پیامی درگذشت بیژن عالیپور، مدیرعامل اسبق شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را تسلیت گفت.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
تحسین روس‌ها از عملیات مهندسی ایران در فاز ۱۱ پارس جنوبی/ اگر غیر از فاز ۱۱ هیچ کاری در صنعت نفت انجام نمی‌شد باز هم ستودنی
رئیس‌جمهوری گفت: در سفر اخیر بنده به مسکو، روس‌ها عملیات مهندسی ایران در طرح توسعه فاز ۱۱ میدان گازی مشترک پارس جنوبی را تحسین و آن را کار بزرگی که با توان متخصصان ایرانی انجام شده است قلمداد کردند.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
لزوم برنامه‌ریزی برای ۱۰۰ سال آینده در صنایع نفت و گاز کشور
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حضور در دانشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به حجم ذخایر اثبات‌شده نفت و گاز ایران‌ گفت: باید برای ۱۰۰ سال آینده در صنایع نفت و گاز کشور برنامه داشته باشیم.
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
پیام سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت هفته بسیج
مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تأسیس این نهاد را تبریک گفت.
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
حضور رئیس‌جمهوری در وزارت نفت
رئیس‌جمهوری در ادامه فرآیند «نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی» امروز به ساختمان مرکزی وزارت نفت آمد.
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
مانور خروج در شرایط اضطراری در شرکت نفت خزر برگزار شد
مانور ایمنی با موضوع "خروج اضطراری در شرایط اضطراری" با مشارکت مدیریت بحران منطقه شش شهرداری تهران در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
بازدید سرپرست شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی خزر و سکوی ایران امیرکبیر
دکتر مسعود پارسی سرپرست شرکت نفت خزر و هیئت همراه ضمن برگزاری نشست های تخصصی از منطقه عملیاتی، سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر و شناورهای کاسپین بازدید کردند.
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
پیام سرپرست شرکت نفت خزر به مناسبت هفته دفاع مقدس
سرپرست شرکت نفت خزر در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
پنجمین دوره المپیاد ارزیابی آمادگی عملیاتی- تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر پنجمین دوره المپیاد ارزیابی آمادگی عملیاتی- تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران از 23 الی 26 خرداد ماه به میزبانی شرکت نفت خزر و پایانه نفتی شمال برگزار شد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
ایران و ترکمنستان ۲ سند همکاری و ۳ یادداشت تفاهم امضا کردند
مقامات عالی‌ رتبه ایران و ترکمنستان در حضور رئیس‌جمهور اسلامی ایران و رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان ۲ سند همکاری و ۳ یادداشت تفاهم در زمینه‌های مختلف امضا کردند.
۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
نمایشگاه بیست و هفتم؛ فرصتی مغتنم برای افزایش تعاملات بین‌المللی شرکت‌های نفتی
بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت؛ تولید فناورانه، مصرف بهینه»، اردیبهشت ماه امسال با میزبانی از حضور بیش از 1500 شرکت داخلی و خارجی، فرصتی مغتنم برای تعامل و همکاری شرکت های نفتی در سطح بین المللی، فراهم می کند.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۵۷
تلاش برای ارتقای سطح سلامت کارکنان در شرکت ملی نفت ایران
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: یکی از اولویت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲، تلاش برای ارتقای خدمات بهداشت و درمان کارکنان صنعت نفت است.
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
اهداف و برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران تشریح شد/ بهره‌گیری از توان حداکثری برای تولید نفت و گاز
نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با رویکرد مرور اقدام‌‌های امسال و بررسی اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
قیمت نفت در بورس انرژی برای متقاضیان داخلی و خارجی یکسان است
وزیر نفت گفت: قیمت‌گذاری نفت خام و میعانات در بورس انرژی در بازه زمانی مشخص به همان قیمت فروش به مشتریان خارجی به متقاضیان داخلی‌ در بورس انرژی عرضه می‌شود و امیدواریم کشورهای همسایه هم بتوانند در خرید اوراق گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی مشارکت داشته باشند.
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر را تبریک گفت.
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
فراخوان عمومی دریافت پیشنهاد پروژه پژوهشی
فراخوان اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت خزر به منظور مطالعه و طراحی جامع سیالات حفاری
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
تولید حداکثری گاز برای رفاه مردم
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به شتاب بخشی به روند تکمیل طرح های مهم و راهبردی به ویژه توسعه میادین مشترک، تاکید کرد: این روزها و در آستانه ورود به زمستان، حداکثر حجم عملیات در میدان مشترک پارس جنوبی برای تولید گاز در حال اجرا است.
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
بازدید مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از منطقه عملیاتی خزر و سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر انجام شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، رئیس هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با همراهی مدیران و روسای شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی خزر، اسکله پشتیبانی، شناورهای چند منظوره پشتیبان و سکوی نیمه شناور ایران امیرکبیر در دریای خزر بازدید کردند.
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
فراخوان عمومی دریافت پیشنهاد پروژه پژوهشی
فراخوان اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت خزر به منظور مطالعات اولیه برای امکان سنجی طرح تولید از میدان سردار جنگل در دریای خزر
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشرکت نفت خزر برگزار شد
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به همت روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت خزر برگزار شد.
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز تبریک گفت.
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
برنامه حضور ایران در دریای خزر
مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت هفته دولت گفت شرکت نفت خزر به عنوان یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران مسئولیت اکتشاف، توسعه و تولید از منابع هیدروکربوری در دریای خزر و سه استان ساحلی شمال کشور را برعهده دارد و بر همین اساس مطالعات و فعالیت های عملیاتی اکتشافی این شرکت در راستای سیاستگذاری وزارت نفت با تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده از سرمایه های مالی و انسانی افزایش یافته و انتظار می رود در آینده نزدیک نتایج این فعالیت ها منجر به توسعه صنعت نفت و گاز در خطه شمال کشور شود.
۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
« قبلی صفحه ۱ از ۴ ۲ ۳ ۴ بعدی »