12
شرکت نفت خزر / اخبار / اخبار شرکت نفت خزر

برنامه ها و فعالیت های اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت خزر تشریح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری روند پیشرفت طرح ها و پروژه های پژوهشی حوزه خزر در سال 1400 تشریح شد.
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
پیام مدیر عامل شرکت نفت خزر بمناسبت گرامیداشت هفته پژوهش
مهندس مراد کمالی مدیر عامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در پیامی با تبریک به تمامی کارکنان صنعت نفت و قدردانی از پژوهشگران و متخصصان در حوزه های زمین شناسی، حفاری، ژئوفیزیک، اکتشاف و فنی و مهندسی در آبهای عمیق دریای خزر، اظهار داشتند نامگذاری هفته ای با عنوان پژوهش در تقویم ملی بیانگر اهمیت این موضوع در رشد و توسعه همه جانبه کشور عزیزمان ایران است.
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
نشست دکتر مولایی با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر نشست صمیمانه دکتر ناصر مولایی مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با هدف تکریم، همکاری و تسهیل امور مربوط به منابع انسانی برگزار شد.
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
هیئت نفتی جمهوری آذربایجان به دیدار وزیر نفت آمد
وزیر نفت در دیدار با اعضای هیئتی از جمهوری آذربایجان به ریاست مدیرعامل شرکت سوکار، بر توسعه روابط دوجانبه و همکاری‌های تهران-باکو در حوزه نفت و گاز تأکید کرد.
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
پیام مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی
مهندس مراد کمالی هفتم آذر ماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دریادلان عرصه دفاع و صیانت از این مرز و بوم تبریک گفت .
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی و سکوی ایران- امیرکبیر بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مهندس مراد کمالی مدیر عامل شرکت نفت خزر از منطقه عملیاتی، اسکله و سکوی ایران- امیرکبیر در مازندران بازدید و در جلسه با کارکنان از زحمات کلیه همکاران که با تلاش و تخصص پایه های این شرکت را استوار و پا برجا نگه داشته اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند و اظهار داشتند: اولویت ما نگاه ویژه به نیروی انسانی است که سرمایه بسیار بزرگی در هر کشور محسوب می شود.
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
اسناد تازه همکاری‌ تهران و باکو در حوزه انرژی به‌زودی امضا می‌شود
وزیر نفت ایران و معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان با تأکید بر رابطه دیرینه دو کشور در بخش انرژی از امضای اسناد تازه همکاری تهران – باکو در بخش نفت و گاز در آینده‌ای نزدیک خبر دادند.
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مهندس کمالی در اولین جلسه با مسئولین نفت خزر اولویت ها و سیاست های جدید کاری را تشریح کرد
مهندس مراد کمالی مدیرعامل جدید شرکت نفت خزر در اولین جلسه خود با مدیران و روسای شرکت نفت خزر سیاست ها و برنامه های اولویت دار این شرکت در حوزه خزر را تشریح کرد.
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
پیام خداحافظی دکتر علی اصولی با کارکنان شرکت نفت خزر
علی اصولی در پیامی از کارکنان شرکت نفت خزر تشکر و خداحافظی کرد.
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
سیاست وزارت نفت در خزر، همکاری سازنده به جای رقابت بازدارنده است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به رویکرد «همکاری سازنده به جای رقابت بازدارنده» به‌عنوان سیاست وزیر نفت در خزر، بر تداوم فعالیت‌های اکتشافی در شمال کشور و تقویت شرکت نفت خزر برای پیشبرد اهداف صنعت نفت در این بخش تأکید کرد.
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
« قبلی ۱ ۲ ۳ صفحه ۴ از ۴ بعدی »