12
در نشستی مشترک

بر همراهی استانداری مازندران در توسعه فعالیت های نفت خزر تاکید شد

Meeting
در نشستی مشترک میان مدیرعامل شرکت نفت خزر و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، روند توسعه فعالیت ها در حوزه خزر و راهکارهای همکاری متقابل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر همکاری فیمابین تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر در این نشست که با حضور روح الله سلگی؛‌ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، مراد کمالی؛ مدیرعامل، مدیران ستادی و عملیاتی شرکت نفت خزر در محل استانداری مازندران برگزار شد، به اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت های مطالعاتی، زیرساخت های ایجاد شده، دارایی های شرکت نفت خزر از جمله سکوی ایران امیرکبیر اشاره و بر حمایت و همراهی استانداری مازندران و تمامی ارگان های استان در کمک به فعالیت های توسعه و تولیدی در حوزه خزر تاکید شد. 
‎روح الله سلگی معاون استانداری مازندران گفت: شرکت نفت خزر بعنوان یک شرکت استراتژیک و حاکمیتی در استان مازندران شناخته می شود و فعالیت ها و تجارب این شرکت در ساخت سکوی نیمه شناور امیرکبیر و کشف نفت در میدان سردار جنگل جزو افتخارات کشور و استان مازندران بوده است.
سلگی با اشاره به سابقه نزدیک به یک دهه‌ از کشف میدان سردار جنگل در دریای خزر، اظهار داشت: استانداری برای همکاری با شرکت نفت خزر در زمینه توسعه میادین نفت و گاز در خشکی و دریا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 
سلگی با اشاره به عزم و اراده دولت سیزدهم در شتاب دهی به توسعه کشور گفت: آقای سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با تمام قوا در ایجاد هم افزایی و هماهنگی های لازم بین دستگاه‌ها برای تحقق اهداف شرکت نفت خزر در دستیابی به منابع غنی هیدروکربوری در شمال کشور حمایت خواهند کرد. 
کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر در این دیدار با اشاره به سیاست های کلان وزارت نفت در حوزه دریای خزر گفت: شرکت نفت خزر به عنوان محور اصلی فعالیت های بالادستی صنعت نفت در شمال کشور می باشد و بر همین اساس لازم است برای تحقق اهداف صنعت نفت همکاری و هم افزایی ویژه ای توسط استانداری مازندران و دستگاه های ذیربط با این شرکت صورت پذیرد. 
مدیرعامل نفت خزر با قدردانی از رویکرد استانداری مازندران در حمایت از شرکت نفت خزر برای کمک به توسعه و تولید از منابع هیدروکربوری دریای خزر، اظهار امیدواری کرد: با توانمندی متخصصین داخلی می توانیم موجب سربلندی در این حوزه استراتژیک و تقویت اقتصاد کشور از طریق کشف منابع و توسعه صنعت نفت و گاز در شمال کشور باشیم. 
در ادامه این نشست؛ مدیران شرکت گزارشی از اقدامات و مطالعات انجام شده و راهکارهای توسعه و تولید از میادین دریای خزر را ارائه نمودند.
نشست با معاون استاندار مازندران1  

 نشست با معاون استاندار مازندران2

۱۱ اسفند ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۸۰۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.