12
با حضور علیرضا دامغانی

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست نفت خزر برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست نفت خزر برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید حراست شرکت نفت خزر با حضور علیرضا دامغانی؛‌ رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران، مراد کمالی؛ مدیر عامل شرکت نفت خزر، روسای واحدهای ستادی حراست شرکت ملی نفت و مدیران ستادی شرکت نفت خزر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، علیرضا دامغانی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران در این مراسم با اشاره به اینکه صنعت نفت موتور محرکه اقتصاد کشور است، گفت: پیشگیری، برقراری امنیت، صیانت از نیروی انسانی و حفاظت از تاسیسات، تجهیزات و اماکن جزو وظایف اصلی حراست است.
وی افزود: حراست چشم بینای سازمان و مدیریت است و بعنوان مشاور امین و همراه مدیر در اثر بخشی برنامه های سازمان موثر است و به طور یقین پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان با همراهی، همکاری و همدلی موثر و مستمر مدیران و کارکنان با این واحد بیش از پیش محقق خواهد شد.
دامغانی گفت: تغییرات در سازمان ها امری طبیعی و براساس دستورالعمل های سازمانی صورت می گیرد و امروز هم خوشحال هستیم که یکی از نیروهای بسیار متخصص و ارزشمند صنعت نفت در این حوزه استراتژیک و حساس منصوب شدند.
رئیس حراست شرکت ملی نفت در ادامه ضمن معرفی آقای حمیدرضا مسافری به عنوان رئیس جدید حراست شرکت نفت خزر از خدمات ارزشمند آقای امیر شهرام شهبازخانی در دوره مسئولیت در شرکت نفت خزر تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان در مسئولیت های محوله در ستاد حراست شرکت ملی نفت ایران آرزوی توفیق نمودند.
در ادامه این نشست مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: کارآمدی حراست در پویایی، اثربخشی، بالا بردن بهره وری سازمان ها بسیار اثرگذار است.
کمالی تصریح کرد: وظایف حراست‌ها، افزون بر نقش و کارکرد تخصصی آن بر مبانی اخلاق حرفه‌ای و اسلامی، در پشتیبانی از کارکنان، با رعایت اصول مردم‌داری و خوش‌خلقی بسیار حائز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت نفت خزر اضافه کرد: موفقیت حراست در گرو تعامل و همکاری درون سازمانی و برون سازمانی، آموزش، بهره گیری از تجهیزات، سیستم ها، فناوری های نوین و نیروی انسانی توانمند است و آنچه موجب ارتقا حراست به ویژه در بخش های حفاظت فیزیکی و الکترونیک می شود استفاده از سخت افزار ها و نرم افزارها و به کارگیری سامانه های به روز است.
کمالی در پایان به نقش حراست در تحقق برنامه ها و اهداف شرکت اشاره و از زحمات صادقانه آقای امیر شهرام شهبازخانی و مجموعه کارکنان حراست شرکت نفت خزر تقدیر و برای آقای حمیدرضا مسافری بعنوان رئیس جدید حراست آرزوی توفیق نمودند.
همچنین امیر شهرام شهبازخانی رئیس سابق حراست شرکت نفت خزر گزارشی از فعالیت های این واحد در دوره مسئولیت خود ارائه و از همراهی مدیریت ها و مجموعه کارکنان به ویژه کارکنان تلاشگر اداره حراست تشکر و قدردانی کرد.
حمیدرضا مسافری رئیس جدید حراست شرکت نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان شرکت نفت خزر و حسن اعتماد رئیس حراست شرکت ملی نفت و مدیرعامل نفت خزر، همدلی، همراهی و همکاری با مدیران سازمان را در راستای پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر خواستار شدند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت نفت خزر و رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران از خدمات و زحمات امیر شهرام شهبازخانی قدردانی شد.
شایان ذکر است آقای حمیدرضا مسافری دارای تحصیلات فنی و دارای سوابق ارزشمندی در بخش های مختلف صنعت نفت می باشند.

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست نفت خزر برگزار شد3

 

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست نفت خزر برگزار شد2

 

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست نفت خزر برگزار شد5

 

مراسم تکریم و معارفه رئیس حراست نفت خزر برگزار شد4

۴ اسفند ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۸۰۸

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.