12

پیام تبریک مدیرعامل شرکت نفت خزر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر

Message
مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است
             مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

ایام الله سراسر نور دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در دستان حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و درس‌آموزی از ایثارگری های مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و ایثار به سرانجام رساندند و با ایمان و اعتقاد از آن پاسداری می‌کنند. 
امروز دانش ، تجربه و توان مهندسان ایرانی در صنعت نفت و دیگر صنایع توانسته است چشم انداز تازه ای را پیش روی جمهوری اسلامی ایران قرار دهد و به الگویی برای خود باوری و استفاده از توانمندی های داخلی برای کشورهای منطقه تبدیل گردد. صنعت نفت ایران پس از تداوم توسعه زیرساخت های اقتصادی کشور در چهار دهه  اخیر، دستاوردهای زیادی را با روحیه جهادی و انقلابی در راستای خوداتکایی این بنگاه بزرگ اقتصادی محقق ساخته است.
بسیار مفتخرم که دهه شکوهمند فجر سال 1400 را در میان کارکنان شرکت نفت خزر سپری می کنم که با عزمی راسخ و با اتکاء به دانش و تخصص بومی با کشف منابع هیدروکربوری در آب های نیلگون دریای خزر توانسته اند در جهت تحقق اهداف صنعت نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های شایسته ای را در جهت توسعه صنعت نفت در شمال کشور بردارند.
اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) ، شهدای انقلاب و دفاع مقدس فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جامعه بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان شرکت نفت خزر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را ایران در سایه نگاه مهرآگین سلاله  نبوت(عج) و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم . 
 
مراد کمالی
مدیر عامل
 
۱۲ بهمن ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۷۹۹

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.