12
با حضور مهندس کمالی

مراسم تکریم و معارفه مدیر اکتشاف شرکت نفت خزر برگزار شد

Farewell and introduction
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت خزر، مراسم تکریم احمد شیرزادی و معارفه ملک محمد گیتی مدیر اکتشاف شرکت نفت خزر با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس کمالی مدیر عامل شرکت نفت خزر ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه بخش اکتشاف در فعالیت های شرکت اظهار داشت : با توجه به گستره فعالیت های شرکت در استان های شمالی و آبهای عمیق دریای خزر، مدیریت اکتشاف یکی از بازوان اصلی شرکت نفت خزر می باشد که نیازمند استفاده از دانش و تجربه است و بر همین اساس مدیریتی پویا و با برنامه در این بخش را طلب می نماید تا همگام با تحقق برنامه های شرکت نقش تاثیر گذار خود را در توسعه اهداف صنعت نفت در شمال کشور ایفا نماید.
مدیرعامل شرکت نفت خزر در این جلسه از زحمات آقای احمد شیرزادی که در سال های گذشته عهده دار مسئولیت مدیریت اکتشاف این شرکت بودند و به افتخار بازشنستگی نائل گردیدند تقدیر و تجلیل کرد و گفت: وظیفه داریم حرمت و کرامت مدیران ارزشمندی همچون آقای شیرزادی که بهترین سال‌های عمرشان را صادقانه و عالمانه در راه خدمت به صنعت معظم نفت کشور صرف کرده‌ اند و در این دوران، حساس ترین و پر مسئولیت ترین وظایف کلان مدیریتی را عهده دار بودند حفظ کنیم و تجربه ارزشمند آنان را به نسل جوان تر در این صنعت منتقل نماییم. 
مهندس کمالی اظهار داشت: بر این باوریم که بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان یکی از باورهای دینی، فرهنگی و تمدن غنی فرهنگ ایران اسلامی می باشد که بهره مندی از تجربه این عزیزان می تواند راهگشا،  مکمل تحرک و بالندگی برای جوانان باشد. 
مدیرعامل شرکت نفت خزر از زحمات و تلاش های احمد شیرزادی قدردانی و با معرفی ملک محمد گیتی به عنوان مدیر اکتشاف جدید شرکت نفت خزر گفت: برای مهندس گیتی در سمت جدید آرزوی توفیق دارم و امیدوارم با تعامل و همکاری در کنار یکدیگر بتوانیم به اهداف متعالی شرکت نفت خزر در شمال کشور دست یابیم. 
شایان ذکر است در پایان این مراسم مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر با تقدیم لوح تقدیر به آقای احمد شیرزادی، مراتب سپاس و قدردانی خود را در طول تصدی ایشان در سمت مدیریت اکتشاف ابراز و ضمن تبریک فرارسیدن دوران بازنشستگی، سلامتی و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند. 
 
شیرزادی و گیتی  

شیرزادی و گیتی

شیرزادی و گیتی

شیرزادی و گیتی

۱۲ بهمن ۱۴۰۰
کد خبر : ۱,۸۰۰

نظرات بینندگان

برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.